ناندیڑ:11. جولائی۔( ورق تازہ نیوز) آج بروزِ اتوار 11 جولائی 2021 کو صبح 8 بجکر33 منٹ پر ناندیڑ شہر کے کچھ علاقوں اور دیہی علاقوں میں زلزلے کے ہلکے جھٹکے محسوس کیے گئے ہیں۔

زلزلہ کا مرکز ضلع ایو ت محل تھا۔ ریکٹر اسکیل پر زلزلہ کی شدت 4.4 ریکارڈ کی گئی ۔ اس طرح کی اطلاع ضلع کلکٹر ڈآکٹر ویپن اٹنکے نے دی ہے انھوں نے بتایا کہ وہ ایوت محل کے ضلع کلکٹر کے رابطے میں ہے۔ ناندیڑ کے چھترپتی چوک، فراندے نگر مالیگاؤں روڈ اونہہ نگر پولس کالونی وزیر آباد لیبر کالونی میں زلزلے کے ہلکے جھٹکے محسوس کیے گئے ہیں۔

انہوں نے ضلع کے عوام سے اپیل کی ہیکہ وہ گھبرائیں نہیں۔ضروری احتیاطی تدابیر اختیار کی جارہی ہیں۔ کوئی جانی یا مالی نقصان کی اطلاع نہیں ہے۔

ہندوستان کے نیشنل سینٹر فار سیسمولوجی (این سی ایس) کے مطابق ، یہ زلزلہ اتوار 11 جولائی 2021 کو مقامی وقت کے مطابق صبح آٹھ بجکر 3 منٹ پر آیا۔ سطح کے قریب ہونے کی وجہ سے زلزلہ کے جھٹکے زیادہ محسوس ہوتے ہیں۔ آنے والے گھنٹوں میں شدت اور زلزلے کے دوسرے پیرامیٹرز تبدیل ہوسکتے ہیں کیونکہ ایجنسی زلزلے سے متعلق اعداد و شمار پر کارروائی کررہی ہے۔

نگرانی سروس نے یورپی بحیرہ روم کے سیسمولوجیکل سنٹر (ای ایم ایس سی) کی ایک دوسری رپورٹ کی نشاندہی کی ہے جس میں زلزلے کی شدت 4.4 ریکارڈ کی گئی ہے۔

ابتدائی زلزلے کے اعداد و شمار کی بنیاد پر ، زلزلے سے کوئی خاص نقصان نہیں ہوا ہے، لیکن بہت سے لوگوں نے زلزلے کے مرکز کے علاقے میں ہلکی کمپن محسوس کی۔