!-- Auto Size ads-1 -->

ممبئی:17مئی (ورق تازہ نیوز): امسال گرمی کی شدت نے نیا ریکارڈ قائم کیا ہے اسلئے جلد ہی ریاست میں ٹھنڈی ہوائیں چلنے کاقومی امکان ہے۔ مانسون کل انڈمان میں پہنچ گیا ہے۔ مانسون چھ دن پہلے ہی انڈمان پہنچ چکا ہے۔ اس لیے مہاراشٹر کو بھی جلد راحت ملنے کا امکان ہے۔ انڈمان میں بارش کی جلد آمد کی وجہ سے اس سال مہاراشٹر میں مانسون کی جلد آمد کا امکان ہے۔ اگلے چار سے پانچ دنوں میں، جنوبی وسطی مہاراشٹر، جنوبی کونکن اور مراٹھواڑہ کے کچھ حصوں میں گرج چمک کے ساتھ بارش کی توقع ہے۔

دریں اثنا، ہندوستانی محکمہ موسمیات نے شمال وسطی مہاراشٹر اور ودربھ کے کچھ حصوں میں گرمی کی لہروں کی پیش گوئی کی ہے۔ انڈمان میں مانسون کے آغاز کے بعد 27 مئی کو اس کے کیرالہ پہنچنے کی امید ہے۔ اگر حالات سازگار رہے تو مانسون کے 6 جون کو ممبئی اور 11 جون کو مراٹھواڑہ پہنچنے کی امید ہے۔ اس کے علاوہ مانسون کے 11 جون تک ودربھ اور شمالی مہاراشٹرا سے ٹکرانے کا امکان ہے۔

ریاست کے 9 اضلاع کو یلو الرٹ جاری :کونکن کے ساحل کے ساتھ ریاست کے 9 اضلاع میں یلو الرٹ جاری کیا گیا ہے۔ اگلے چار سے پانچ دنوں میں مہاراشٹر میں کئی مقامات پر گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔ اگلے دو دنوں میں کیرالہ کے ساحل کے ساتھ موسلادھار بارش کی توقع ہے۔ کولہاپور، ستارہ، سانگلی اور مراٹھواڑہ کے پربھنی، ہنگولی، ناندیڑ اور لاتور کے لیے یلو الرٹ جاری کیا گیا ہے۔