ممبئی::25 نومبر۔(ورق تازہ نیوز) ریاست کے اسکول، جو کہ کورونا کے پھیلاو کی وجہ سے گزشتہ ڈیڑھ سال سے بند ہیں، آخرکار وہاںاب اسکول کی گھنٹی بجے گی۔ ریاست میں پہلی جماعت کی کلاسیں یکم دسمبر سے شروع ہوں گی۔ آج ہونے والی ریاستی کابینہ کی میٹنگ میں اس سلسلے میں ایک اہم فیصلہ لیا گیا ہے۔

اس لیے ریاست کے اسکولوں کی پہلی جماعت جو اب تک آن لائن بھرتی تھیں، اب بچوں کی موجودگی میں اسکولوں میں بھرے گی۔

ریاست میں کورونا کا پھیلاوپچھلے کچھ دنوں سے بہت کم ہے۔ دیہی اور شہری علاقوں میں بھی کورونا کے مریضوں کی تعداد میں کمی آئی ہے۔ ایسے میں اب وقت آگیا ہے کہ ریاستی حکومت ریاست میں جماعت اول سے اسکول کی کلاسیس شروع کرے۔

دریں اثنا، ریاست میں ثانوی اسکولوں کی کلاسیں کچھ دن پہلے شروع ہوئی تھیں۔ اسی مناسبت سے آٹھویں سے دسویں اور گیارہویں اور بارہویں جماعتیں شروع کی گئیں۔ تاہم بچوں کی صحت کو مدنظر رکھتے ہوئے ابھی تک جماعت اول تا ہفتم کا آغاز نہیں ہوا۔ لیکن اب یہ کلاسز شروع ہونے والی ہیں۔

پچھلے دو سالوں سے ریاست کے بیشتر اسکول کورونا انفیکشن کی وجہ سے بند ہیں۔ لیکن اب ریاست میں پہلی سے 12ویں تک کی تمام کلاسیں شروع ہونے جارہی ہیں، ہم اسکول میں محفوظ اور صحت مند ماحول فراہم کرنے کی کوشش کریں گے۔ اس کے علاوہ، ہم اسکول شروع ہونے کے بعد کی جانے والی احتیاطی تدابیر اور قواعد کے بارے میں اگلے آٹھ دنوں میں فیصلہ لیں گے اس طرح کا بیان ریاستی وزیر تعلیم ورشا گائیکواڑ نے دیا ہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔