بریکینگ نیوز:ببر خالصہ انٹرنیشنل کا دہشت گرد ہرویندر سنگھ رندا کی موت

2,199

چندی گڑھ۔(ایجنسیز) پاکستان کی خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی کی مدد سے ڈرون کے ذریعے پنجاب میں اسلحہ بھیج کر دہشت گردی کی متعدد وارداتیں کرنے والا ببر خالصہ انٹرنیشنل (بی کے آئی) کا دہشت گرد ہرویندر سنگھ رندا لاہور میں ہلاک ہوگیا۔ اگرچہ پنجاب پولیس کے کسی اہلکار نے اس کی تصدیق نہیں کی تاہم ذرائع کا کہنا ہے کہ رندا گردوں کے عارضے میں مبتلا تھے اور انہیں علاج کے لیے لاہور کے اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔

علاج کے دوران کسی دوا کی زیادہ مقدار لینے سے اس کی موت ہوگئی۔واضح رہے کہ رندا کا تعلق ناندیڑ(مہاراشٹر) سے ہے۔ اس نے ناندیڑ میں کئی قتل کی وارداتوں کوانجام دیاہے ۔وہ پنجاب پولیس کو دہشت گردی کی متعدد وارداتوں میں مطلوب تھا۔ رنڈا کی موت کی خبر آنے کے بعد گینگسٹر بمبیہا گروپ نے انٹرنیٹ میڈیا پر پوسٹ کر کے رنڈا کو قتل کرنے کا دعویٰ کیا ہے۔ گزشتہ چھ ماہ کے دوران پنجاب میں دہشت گردی کے واقعات کے پیچھے دہشت گرد ہرویندر سنگھ رندا کا ہاتھ تھا۔

پولیس کی جانب سے نواں شہر میں کرائم انویسٹی گیشن ایجنسی (سی آئی اے) کے دفتر پر دستی بم حملے میں ملوث دہشت گردی کے ماڈیول سے منسلک ایک ملزم نے دوران تفتیش اعتراف کیا کہ اس نے اس واقعے کو اپنے ساتھیوں کی ہدایت پر منظم کیا تھا۔ ڈی کو پھانسی دی گئی۔

اسی سال موہالی میں پنجاب پولیس کے انٹیلی جنس ڈپارٹمنٹ کے ہیڈ کوارٹر پر حملے میں بھی رندا کے ملوث ہونے کا انکشاف ہوا تھا۔ اس نے کینیڈا میں بیٹھے دہشت گرد لکھبیر سنگھ لنڈا کے ساتھ مل کر ایک بہت بڑا نیٹ ورک بنا رکھا تھا۔ پنجاب میں وزیر کے خلاف ڈیڑھ درجن سے زائد مقدمات زیر التوا ہیں۔ رنڈا ہندوستان میں BKI کا ہینڈلر تھا۔ اس نے اپنے سلیپر سیل کو پنجاب میں ٹارگٹ کلنگ اور دہشت پھیلانے کے لیے استعمال کیا۔