نئی دہلی:3مارچ (ورق تازہ نیوز) رامائن اور بھگوت گیتا کے اسباق جلد ہی ملک بھر کے دینی مدارس میں پڑھائے جائیں گے۔ صرف یہی نہیں بلکہ یہاں کے طلبا کو بھی یوگا کا سبق دیا جائے گا۔ قومی انسٹی ٹیوٹ آف اوپن اسکولنگ (NIOS) قدیم ہندوستانی علم اور روایت کے پس منظر میں ملک کے 100 مدارس سے ایک نیا نصاب شروع کررہی ہے اور جس کی مکمل تیاری ہوچکی ہے۔ (National institute of open schooling to take bhagavad gita ramayana to madrasas)

قومی انسٹی ٹیوٹ آف اوپن اسکولنگ کا یہ نیا نصاب تعلیم کی نئی حکمت عملی کا ایک حصہ ہے۔ وزارت تعلیم کے تحت این آئی او ایس کلاس 3 ، 5 اور 8 کے بنیادی کورسز کا آغاز کرے گی۔ ابتدا میں یہ 100 مدارس سے شروع ہوگا۔ نیز مستقبل میں اس پروگرام کو 500 مدرسوں تک بڑھایا جائے گا۔ این آئی او ایس کے صدر سروج شرما نے اس سلسلے میں معلومات دی ہیں۔

رپورٹ کے مطابق ، قومی انسٹی ٹیوٹ آف اوپن اسکولنگ (این آئی او ایس) نے ہندوستانی علم روایت میں 15 کورسز تشکیل دیئے ہیں۔ ان میں وید ، یوگا ، سائنس ، سنسکرت ، پیشہ ورانہ ہنر ، رامائن ، گیتا اور پانینی کی ترقی پذیر مہیشورا سترا شامل ہیں۔ یہ کورس تیسری ، پانچویں اور آٹھویں جماعت کے لئے موزوں ہے۔

مرکزی وزیر رمیش پوکھریال نے منگل کے روز نوئیڈا میں NIOS ہیڈ کوارٹر میں مطالعاتی مواد جاری کیا۔ اس بار انہوں نے کہا ، ‘ہندوستان قدیم زبانوں ، سائنس ، فنون ، ثقافت اور روایات کی کان ہے۔ اب یہ ملک اپنی قدیم روایت کو زندہ کرتے ہوئے علم کے میدان میں ایک سپر پاور بننے کے لئے تیار ہے۔ ہم اس کورس کے فوائد کو مدرسوں اور دنیا بھر کی جماعتوں تک بڑھا دیں گے۔ ‘