بریکنگ نیوز : یکساں سول کوڈ بل راجیہ سبھا میں پیش

6,432

نئی دہلی: راجیہ سبھا میں آج افراتفری مچ گئی جب بھارتیہ جنتا پارٹی کے کیرودی لال مینا نے شدید مخالفت کے درمیان راجیہ سبھا میں یکساں سول کوڈ ان انڈیا بل 2020 کو پرائیویٹ ممبر بل کے طور پر پیش کیا۔بل کی مخالفت کے لیے تین تحریکیں پیش کی گئیں، لیکن ووٹوں کے ذریعے 63-23 سے شکست کھا گئی۔

بل میں یکساں سول کوڈ کی تیاری اور پورے ہندوستان میں اس کے نفاذ کے لیے قومی معائنہ اور تفتیشی کمیٹی کی تشکیل کا بندوبست کیا گیا ہے

یکساں سول کوڈ کی تیاری اور پورے ہندوستان میں اس کے نفاذ اور نجی ممبر کے کاروبار کے دوران اس سے جڑے معاملات کے لیے قومی معائنہ اور تحقیقاتی کمیٹی کی تشکیل کے لیے بل پیش کیا گیا۔

تاہم، کانگریس، سی پی آئی، سی پی آئی (ایم)، ترنمول کانگریس کے حزب اختلاف کے ارکان نے اس بل کو متعارف کرانے کے خلاف احتجاج کرتے ہوئے کہا کہ اس سے سماجی تانے بانے اور تنوع میں اتحاد "تباہ” ہو جائے گا جو ملک میں رائج ہے۔

جمعرات کو وائلڈ لائف (تحفظ) ترمیمی بل 2022 کو راجیہ سبھا میں صوتی ووٹ سے منظور کر لیا گیا۔ یہ خطرے سے دوچار پرجاتیوں کے تحفظ کو مضبوط بنانے اور جنگلی حیات کی غیر قانونی تجارت کے لیے سزا کو بڑھانا چاہتا ہے۔ اس بل کو لوک سبھا نے 2 اگست کو مانسون اجلاس کے دوران منظوری دی تھی۔

مرکز نے یہ بھی کہا کہ قومی عدالتی تقرری کمیشن (این جے اے سی) کو دوبارہ متعارف کرانے کا کوئی منصوبہ نہیں ہے۔