بریکنگ نیوز : ناندیڑ میں کورونا سے دوسری موت

17
  • ایک ہی دن میں ناندیڑ میں دو کورونا متاثرین کی موت ‘سیلو’ کی خاتون بھی چل بسی

وشنوپوری گورنمنٹ اسپتال میں جمعرات کی رات 10.15 بجے لی آخری سانس

ناندیڑ: 30 اپریل (ورق تازہ نیوز) آج ایک ہی دن میں ناندیڑ میں کورونا سے دوسری موت کی اطلاع ہے. باوثوق ذرائع سے ملی اطلاع کے مطابق سیلو کی ساکن خاتون جن کا علاج ناندیڑ کے سرکاری اسپتال میں جاری تھا آج رات 10:15 بجے موت ہوگئی.

ایک 55 سالہ خاتون ، جسے دو دن قبل ناندیڑ میں علاج کے لئے داخل کرایا گیا تھا ، جس کی بدھ کی شام کورونا رپورٹ مثبت آئی تھی.
علاج کے دوران وہ آج 30 اپریل کو اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھیں ۔ وہ سیلو (ضلع پربھنی) کی رہائشی ہے اور بتایا جاتا ہے کہ وہ اپنے دو بچوں کے ساتھ ناندیڑ علاج کیلئے آئی تھی۔ خاتون کو کورونا کی مثبت ہونے کی اطلاع ملنے کے بعد اس کے دونوں بچوں کو کورنٹائین کردیا گیا تھا۔

یہ خاتون شدید علالت میں مبتلا تھی ۔ یہ خاتون کئی ماہ سے اورنگ آباد کے ایک نجی اسپتال میں زیر علاج تھی۔ 26 اپریل کو ، وہ سیلو واپس آگئی تھی۔ اپنے اہل خانہ کے ساتھ دو دن رہنے کے بعد ، خاتون 28 اپریل کو علاج کے لئے ناندیڑ کے لئے روانہ ہوگئی.

خاتون کی کورونا رپورٹ بدھ کی شام موصول ہوئی جب وہ وشنوپوری کے سرکاری اسپتال میں زیر علاج تھی لیکن خاتون کا علاج کے دوران آج انتقال ہوگیا۔ اس خبر کی تصدیق ناندیڑ کے ہیلتھ آفسر ڈاکٹر نیلکنٹھ بھوسیکر نے کی ہے.