Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

بریکنگ نیوز : بالی ووڈ اداکار سُشانت سنگھ راجپوت نے خودکشی کرلی

IMG_20190630_195052.JPG

ممبئی / نئی دہلی: پولیس نے آج بتایا کہ بالی ووڈ اداکار سوشانت سنگھ راجپوت اپنے ممبئی کے گھر میں پھانسی کے پھندے سے لٹکے ہوئے پائے گئے۔ وہ 34 سال کا تھا۔

Mumbai/ New Delhi: Bollywood actor #Sushant #Singh #Rajput was found hanging at his Mumbai home, police said today. He was 34.

سشانت سنگھ نے ‘کس ملک میں ہے میرا دل’ نام کے ڈیلی سوپ میں کام کیا پر ان کو پہچان ایکتا کپور کے ایک سیریل پوتر رشتہ سے ملی۔ اس کے بعد سشانت کو فلمیں بھی ملنے لگیں۔

کائے پو چھے! میں سشانت سنگھ نے اہم کردار ادا کیا تھا اور ان کی اداکاری کی تعریف بھی ہوئی تھی۔ اس کے بعد سشانت شدھ دیسی رومانس میں وانی کپور اور پرینیتی چوپڑا کے ساتھ نظر آئے۔

انڈین ٹی وی سے اپنے کریئر کی ابتدا کرنے والے سوشانت راجپوت نے حالیہ برسوں میں کئی اہم فلموں میں کام کیا جن میں انڈیا کے سابق کرکٹ کپتان مہندر سنگھ دھونی کی زندگی پر مبنی فلم بھی شامل ہے۔

ان کی اہم فلموں میں ‘ڈٹیکٹو بیومکیش بخشی’، ‘ایم ایس دھونی: دی ان ٹولڈ سٹوری’، ‘کائی پوچے’، اور ‘چھچھورے’ جیسی فلمیں شامل ہیں۔

اس کے علاوہ عامر خان کی فلم ’پی کے‘ میں انھوں نے پاکستانی لڑکے سرفراز کا کردار نبھایا تھا جو سرحد کے دونوں جانب بہت مقبول ہوا تھا۔

سوشانت سنگھ فلمی دنیا سے تعلق رکھنے والی پہلی ایسی نوجوان شخصیت نہیں جنھوں نے اپنی جان لی ہو۔

گذشتہ برس دسمبر میں سوشانت کی ہی طرح ٹی وی سے اپنے کریئر کا آغاز کرنے کے بعد فلموں کا رخ کرنے والے اداکار کشال پنجابی بھی باندرہ کے علاقے میں ہی اپنے گھر میں مردہ حالت میں ملے تھے۔

اس سے پہلےسنہ 2013 میں نوجوان اداکارہ جیا خان بھی ممبئی میں ہی اپنے فلیٹ میں مردہ پائی گئی تھیں۔

‘ایم ایس دھونی: دی ان ٹولڈ سٹوری’ کے لیے انھیں فلم فیئر ایوارڈ