Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

بریکنگ نیوز اورنگ آباد : والوج ایم آئی ڈی سی میں 4 جولائی سے کرفیو : 10 جولائی سے شہر میں بھی لگ سکتا ہے کرفیو : ضلع کلکٹر اودئے چودھری کا اشارہ

IMG_20190630_195052.JPG

4 جولائی سے ایم ڈی سی والوج علاقے میں کرفیو

ڈسٹرکٹ کلکٹر اوئے چودھری نے بڑھتے ہوئے کورونا انفیکشن کو روکنے کے لئے والوج کے علاقے میں 7 گرام پنچایتوں میں 4 سے 12 جولائی تک 9 روزہ کرفیو کا اعلان کیا۔ انہوں نے متنبہ کیا کہ اگر شہر میں حالات خراب ہوئے تو 10 جولائی سے کرفیو نافذ کردیا جائے گا۔

ریاستی حکومت کے مشن بیگنین کے تحت لاک ڈاؤن کے نئے قواعد کے بارے میں آگاہ کرنے کے لئے ضلعی کلکٹر اودئے چودھری ، میونسپل کمشنر امیت کمار پانڈے اور پولیس کمشنر چرنجیوی پرساد نے آج مشترکہ پریس کانفرنس کی۔

کلکٹر نے کہا کہ ریاستی حکومت کے مشن بیگن اگین کے تحت تمام پابندیاں پہلے کی طرح ہی رہیں گی۔ میونسپلٹی کے علاقے میں دکانیں صبح 9 بجے سے شام 5 بجے تک کھلی رہیں گی۔ لیکن مال اور ریستوراں بند رہیں گے۔ ریستوراں کو گھر پہنچانے کی اجازت ہے لیکن کھلا نہیں رہے گا۔ شراب کی دکانوں کی صورت میں ، شہر میں فراہمی جاری رہے گی ، لیکن دکانیں کھلی نہیں رہیں گی۔ ایک اور اہم تبدیلی یہ ہے کہ نان ٹیچنگ اسٹاف تعلیمی اداروں میں کام کر سکے گا۔ ٹیچنگ اور کوچنگ کلاسوں کی اجازت نہیں ہے۔

ہیئر سیلون ، بیوٹی پارلر کھلیں گے

بال کٹوانے ، بیوٹی پارلر ، اسپاس کو شروع کیا جاسکتا ہے۔ تجارتی دکانوں کو شرائط کے تابع کھولا جاسکتا ہے۔ دیہی علاقوں میں لین دین معمول کے مطابق جاری رہے گا۔ ضلع کلکٹر نے واضح کیا کہ ضلعی پابندی تاحال نافذ ہے اور ضلع سے باہر جانے والوں کو انتظامیہ سے پاس لینا ہوگا۔ ضلعی کلکٹر نے واضح کیا کہ انتظامیہ کی جانب سے لیا گیا فیصلہ قابل قبول ہوگا ، انہوں نے مزید کہا کہ شہر کے عوام کے نمائندوں کے ساتھ ایک میٹنگ ہوئی ہے۔

والج کے علاقے میں سات گرام پنچایتوں میں کرفیو!

صنعتی علاقے میں بڑھتے ہوئے انفیکشن کو روکنے کے لئے ضلعی کلکٹر اوئے چودھری نے والج کے علاقے کے سات دیہات میں 4 سے 12 جولائی تک 9 روزہ کرفیو کا اعلان کیا۔ اس مدت کے دوران دودھ کے ساتھ ساتھ کلینک ، میڈیکل بھی جاری رہے گا۔ گروسری اسٹور اور دیگر گروسری اسٹور بند رہیں گے۔ شہر سے والج اور والج سے شہر جانے والے افراد کے لئے گزرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے بغیر کسی کو بھی شہر میں جانے کی اجازت نہیں ہوگی۔ ضلعی کلکٹر نے بتایا کہ نیز ، والج میں ، شہر سے آنے والے شخص کو بغیر پاس کے داخل ہونے کی اجازت نہیں ہوگی۔ انہوں نے صنعتکاروں سے اپیل کی کہ وہ کرونا پھیلنے کے پیش نظر کم افرادی قوت کے ساتھ کام کریں۔

شہر کے لئے انتباہ!

دریں اثنا ، میونسپل کمشنر اور پولیس کمشنر کے مابین ایک اجلاس ہوا۔ اگلے آٹھ سے دس دن تک اس صورتحال پر نظر رکھی جائے گی ، یہ کہتے ہوئے شہر میں فوری طور پر کرفیو نافذ کرنا ممکن نہیں ہے۔ تاہم ، اگر مثبت واقعات کی تعداد میں اضافہ ہوتا رہا تو ، 10 جولائی سے شہر میں کرفیو کا اعلان کیا جاسکتا ہے ، ضلعی کلکٹر نے خبردار کیا۔