ممبئی: 25جون۔ (ورق تازہ نیوز) کرونا کے ڈیلٹا پلس ویرئنٹ کے بڑھتے ہوئے خطرے کی وجہ سے مہاراشٹر میں ایک بار پھر سخت پابندیاں عائد کردی گئی ہیں۔ ریاستی حکومت نے اس سلسلے میں آج ایک نیا حکومتی حکم جاری کیا ہے۔ وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے کی زیرصدارت اجلاس میں سخت پابندیاں عائد کرنے کے فیصلے کو متفقہ طور پر منظور کرلیا گیا۔ لہذا ، آج سے ریاست میں ایک بار پھر پابندیاں عائد کردی گئی ہیں۔

حکم نامے میں کہا گیا ہے کہ مہاراشٹر کے تمام اضلاع میں ہفتہ وار پوزیٹیٹیٹی ریٹ اور آکسیجن بستر کے دائرہ کار میں تبدیلی کرکے تیسری سطح کی پابندیاں عائد کردی گئی ہیں۔ اگر تیسرے درجے کی پابندیوں کو سخت کرنا ہے تو مقامی انتظامیہ فیصلہ کرسکتی ہے۔ سطح 3 میں ، ضروری دکانوں اور اداروں کو صبح سے سہ پہر 4 بجے تک جاری رہنے کی اجازت ہے۔ لہذا غیر ضروری دوکانوںا ور اداروں کو پیرتا جمعہ سہ پہر چار بجے تک ہی کھلا رکھنے کی اجازت دی گئی ہے ۔

 

کورونا کے ڈیلٹا پلس ویرینٹ کی قسم پائے جانے کی وجہ سے ریاستی حکومت نے مہاراشٹر میں اضافی احتیاطی تدابیر اختیار کی ہیں۔ ریاست میں پائے جانے والے ڈیلٹا پلس کے مختلف 21 مریضوں میں سے ایک 80 سالہ مریض کی موت ہوگئی۔ مہاراشٹرا کی حکومت نے یہ پابندیاں کورونا کے ڈیلٹا پلس مختلف قسم کے اثرات کو روکنے کے لئے عائد کی ہیں۔ تیسری سطح پر پابندیاں ریسٹورانٹ اور ہوٹلوں کو شام 4 بجے تک 50 فیصد گنجائش پر کھلے رہنے کی اجازت دی گئی ہے۔ ہوٹل ویکینڈ کے آخر میں دو دن یعنی ہفتہ اور اتوار کو کھلے نہیں رہیں گے البتہ پارسل کی و ہوم ڈیلوری کی سہولت رہے گی