بریکنگ : اڈانی گروپ نے این ڈی ٹی وی خرید لیا ؟

691

بنگلورو، 23 اگست (رائٹرز) – ہندوستان کے اڈانی گروپ نے منگل کو کہا کہ اس کا میڈیا یونٹ نئی دہلی ٹیلی ویژن (NDTV.NS) میں اکثریتی حصص خریدے گا، جو کہ ملک کے سب سے مقبول میں سے ایک ہے، اڈانی کی یونٹ بالواسطہ طور پر نئی دہلی ٹیلی ویژن لمیٹڈ (NDTV.NS) میں 29.18% حصص خریدے گی اور مزید 26% حصص کے لیے ایک کھلی پیشکش شروع کرے گی۔ بیان کے مطابق، کھلی پیشکش 4.93 بلین ہندوستانی روپے ($61.73 ملین) کی ہوگی۔

قبل ازیں منگل کو اڈانی نے کہا کہ اس نے وشوا پردھان کمرشل پرائیویٹ لمیٹڈ (VCPL) کو 1.14 بلین روپے میں خریدا ہے۔ VCPL NDTV کے شیئر ہولڈر RRPR کے وارنٹس کا مالک ہے اور منگل کو ان وارنٹس کو RRPR کے 99.5% کے حصص میں تبدیل کرنے کے لیے اپنے حقوق کا استعمال کیا۔یاد رہے کہ NDTV ایک معروف میڈیا ہاؤس ہے اور تین قومی نیوز چینلز NDTV 24×7، NDTV India اور NDTV Profit چلاتا ہے۔ RRPR NDTV میں 29.18% حصص رکھتا ہے۔اڈانی گروپ نے اس سال مارچ میں مقامی ڈیجیٹل بزنس نیوز پلیٹ فارم کوئنٹلین میں اقلیتی حصہ لیا۔اے ایم جی میڈیا نیٹ ورکس لمیٹڈ کے چیف ایگزیکٹو سنجے پگالیا نے ایک بیان میں کہا کہ NDTV کا حصول تمام پلیٹ فارمز پر نئے دور کے میڈیا کے لیے راہ ہموار کرے گا۔

گوتم اڈانی کا مقابلہ مکیش امبانی سے ہے، جو کہ تیل سے ٹیلی کام کی کمپنی ریلائنس انڈسٹریز (RELI.NS) کے چیئرمین ہیں، جو ہندوستان کی متحرک میڈیا انڈسٹری میں بھی دلچسپی رکھتے ہیں اور نیٹ ورک18 کے مالک ہیں۔اڈانی گروپ کے پاس سات پبلک لسٹڈ کمپنیاں ہیں جو ہوائی اڈوں اور بندرگاہوں کو چلانے، بجلی کی پیداوار اور ترسیل، کوئلہ اور گیس کی تجارت جیسے کاروبار میں ہیں۔