اورنگ آباد: گذشتہ چند ہفتوں میں برطانیہ سے مہاراشٹر کے اورنگ آباد واپس آنے والی ایک خاتون نے کورونا وائرس کا مثبت ٹیسٹ کیا ہے۔

بتایا جاتا ہے کہ کہ یہ خاتون ان 44 افراد میں شامل ہے جو 25 نومبر کے بعد یوکے سے اورنگ آباد پہنچے تھے۔

"برطانیہ سے گیارہ واپس آنے والوں نے آر ٹی پی سی آر ٹیسٹ کرایا ، جس میں یہ خاتون کوویڈ 19 میں متاثر پائی گئی تھی۔ اورنگ آباد میونسپل کارپوریشن (اے ایم سی) کے ہیلتھ آفیسر ڈاکٹر نیتا پڈالکر نے بتایا کہ وہ Asymptomatic ہیں۔

“اس کا نمونہ تجزیہ کے لئے پونے میں واقع نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ویرولوجی (NIV) کو بھیجا گیا ہے۔ اس سے یہ واضح ہوجائے گا کہ آیا یہ وائرس برطانیہ کا نیا strain ہے یا اورنگ آباد پہنچنے کے بعد وہ اسکا شکار ہوئی۔

ایک عہدیدار نے جمعہ کی رات دیر گئے جاری کردہ ایک بیان میں بتایا کہ حکام کو کل 44 مسافروں کی فہرست موصول ہوئی ہے ، جو یوکے سے اورنگ آباد واپس آئے تھے۔

ان 44 مسافروں میں سے 13 کا ابھی تک سراغ نہیں مل سکا اور ان کی تفصیلات محکمہ پولیس کے ساتھ شیئر کی گئیں۔ مسافروں میں سے پانچ کا تعلق دوسرے اضلاع سے ہے۔

عہدیدار نے مزید بتایا کہ برطانیہ کے گیارہ واپس آنے والے افراد میں سے ، جنہوں نے آر ٹی پی سی آر ٹیسٹ کرایا تھا ، ان میں سے نو نے انفیکشن کے لئے منفی تجربہ کیا ہے ، جبکہ ایک اور کی رپورٹ کا انتظار کیا جارہا ہے۔

برطانیہ میں کورونا وائرس کی نئی شکل کا پتہ لگانے کے بعد ، مرکزی حکومت نے حکام کو ہدایت کی تھی کہ وہ 25 نومبر سے 23 دسمبر کے درمیان اس ملک سے ہندوستان آنے والے مسافروں کا سراغ لگائیں۔

مبینہ طور پر برطانیہ میں پائے جانے والے کورونا وائرس کا نیا strain تیزی سے پھیل رہا ہے اور کہا جاتا ہے کہ یہ انتہائی متعدی بیماری ہے۔

عہدیداروں نے بتایا کہ جمعہ کی رات تک ، اورنگ آباد ضلع میں مجموعی طور پر 45،289 افراد نے کورونا وائرس کا تجربہ کیا ہے ، جہاں اموات کی تعداد ایک ہزار 196 ہوگئی ہے۔

ابھی تک ، 43،552 مریض اس انفیکشن سے بازیاب ہوئے ہیں اور ضلع میں 541 فعال کیسز ہیں۔


اپنی رائے یہاں لکھیں