ایک ساتھ دو لڑکوں کے ساتھ افیئر کا ایسا انجام…خواب میں بھی لڑکی نے سوچا نہیں ہوگا

3,239

مغربی بنگال کے آسنسول میں ایک نابالغ لڑکی کو دو لڑکوں سے پیار کا چکر چلانا مہنگا پڑ گیا جب ایک عاشق نے اسکے ہی گھر میں دوسرے عاشق کو گولی مار کر شدید زخمی کر دیا۔

دراصل بدھ کی شام گوپال پور علاقے کے ایک فلیٹ میں فائرنگ کی وجہ سے علاقے میں سنسنی پھیل گئی۔ گولیوں کی آواز سن کر آس پاس کے لوگ جمع ہو گئے۔ مقامی لوگوں کا کہنا ہے کہ لڑکی کا دو لڑکوں سے ایک ساتھ افیئر چل رہا تھا۔

اطلاع ملتے ہی پولیس بھی موقع پر پہنچی اور دیکھا کہ ایک 20 سالہ نوجوان خون میں لت پت زمین پر پڑا تھا۔ اس کے قریب کھڑی ایک 13 سالہ لڑکی زور زور سے چیخ رہی تھی۔

مقامی لوگوں کا کیا کہنا ہے؟

مقامی لوگوں کا کہنا ہے کہ واقعہ کے وقت لڑکی گھر پر اکیلی تھی اور اس کا بوائے فرینڈ انکت برمن گھر آیا ہوا تھا۔ جب لڑکی کے دوسرے بوائے فرینڈ اجول کو اس بات کا علم ہوا تو وہ غصے سے بھڑک اٹھا اور فل لوڈیڈ پستول لے کر لڑکی کے گھر پہنچ گیا۔ اس نے انکت کو گولی مار دی اور فرار ہو گیا۔

چنانچہ اسے گولی لگنے والی حالت میں بچا لیا گیا اور پہلے آسنسول ڈسٹرکٹ ہسپتال لے جایا گیا۔ بعد میں اسے بردوان میڈیکل کالج اسپتال بھیج دیا گیا۔ یہ نوجوان انکت یہاں ایک گھر میں گیا تھا۔ وہاں ماں بیٹی رہتی ہیں۔ چھپ چھپ کر جسم فروشی کا کاروبار کرتے ہیں۔ جیسے ہی یہ نوجوان وہاں گیا تو وہاں موجود ایک اور شخص سے جھگڑا ہوگیا۔

اس بار درگا پوجا کے موقع پر ترتیہ کی رات آسنسول میں شوٹنگ ہوئی۔ فائرنگ کے اس واقعہ سے علاقہ میں کافی سنسنی پھیل گئی ہے۔ کیونکہ اس واقعہ میں ایک مقامی نوجوان کو گولی لگی تھی۔ گوپال پور، وارڈ نمبر 55، جی ٹی روڈ، جنوبی تھانہ، آسنسول میونسپلٹی کے قریب تنتولتا میں ایک نوجوان کو گولی ماری گئی ۔ بتایا جاتا ہے کہ یہ واقعہ بدھ کی رات دیر گئے پیش آیا۔ پولیس نے ایک خاتون کو گرفتار کر لیا ہے۔

آسنسول میں کیا ہوا؟مقامی ذرائع کے مطابق گولی مار لگنے والے نوجوان کا نام انکت برمن (21) ہے۔ اس پر گولیاں چلائی گئیں۔ چنانچہ اسے گولی لگنے والی حالت میں بچا لیا گیا اور پہلے آسنسول ڈسٹرکٹ ہسپتال لے جایا گیا۔ بعد میں اسے بردوان میڈیکل کالج اسپتال بھیج دیا گیا۔ یہ نوجوان انکت یہاں ایک گھر میں گیا تھا۔ وہاں ماں بیٹی رہتی ہیں۔ چھپ چھپ کر جسم فروشی کا کاروبار کرتے ہیں۔ جیسے ہی یہ نوجوان وہاں گیا، وہاں موجود ایک اور شخص سے جھگڑا شروع ہوگیا۔ اور اسی لیے شوٹنگ شروع ہو گئی۔

گولی انکت کے گال سے گزر کر اس کی گردن میں پھنس گئی۔ پولیس نے اسے تشویشناک حالت میں درگاپور مشن اسپتال لے جایا۔ ڈاکٹروں کا کہنا ہے کہ آنے والے چند گھنٹے انتہائی اہم ہیں۔