یوٹیوب نے آخر کار اینڈروئیڈ صارفین کے لئے 4K کوالٹی والا ویڈیو سپورٹ تیار کیا۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اب صارفین 2160p یا 4K میں ویڈیوز سٹریم کرسکتے ہیں۔

فی الحال ، اینڈرائڈ صارفین 1080p یا فل ایچ ڈی والا مواد اپلوڈ کر رہے ہیں کیونکہ زیادہ تر سمارٹ فونز میں 1080p معیاری ریزولوشن ہے۔ تاہم ، اب اینڈرائڈ صارفین کے پاس 2160p یا 4K میں ویڈیوز دیکھنے کا اختیار موجود ہوگا۔

اس سے قبل گوگل نے اینڈرائیڈ صارفین کے لئے اس قرارداد کو 1440p مقرر کیا تھا جہاں تک کہ ویڈیو کو 4K میں ہی اپ لوڈ کیا گیا تھا۔ یہ خصوصیت iOS پر پہلے ہی دستیاب تھی۔

ایکس ڈی ڈویلپرز کے مطابق ، گوگل اینڈرائیڈ ڈیوائسز پر یوٹیوب میں ایک نیا اسٹریمنگ آپشن شامل کر رہا ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ کمپنی نے سرور سائیڈ اپ ڈیٹ کے ذریعہ اسٹریمنگ کا نیا آپشن دیا تھا۔ اس کا مطلب ہے کہ ایسے فونز جن کے پاس 1080p یا 720o کی صلاحیت موجود ہے تو وہ اب 4K اور HDR کی اعلیٰ ریزولیوشن میں ویڈیوز دیکھ سکتے ہیں۔ آئی او ایس کو 2019 میں ایچ ڈی آر مل گیا تھا اور آئی او ایس 14 کے ساتھ 4K نافذ کیا گیا تھا۔

ایسا لگتا ہے کہ یوٹیوب نے سکرین ریزولوشن کی بجائے اسٹریمنگ کا نیا آپشن لے لیا ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ کے فون میں ایک 1080p سکرین ہے تو ، آپ صرف 1080p میں ویڈیوز ملیں گے۔ تاہم ، اگر آپ اعلیٰ ریزولیوشن کو منتخب کرتے ہیں تو تصاویر بہتر اور تیز تر ہوجائیں گی۔

گوگل پکسل ڈیوائسز جن میں پکسل 4 اے اور پکسل 5 شامل ہیں وہ 1080p ڈسپلے کے ساتھ آتے ہیں لیکن اب وہ 4K ویڈیوز کو بھی دکھا سکیں گے ۔قابل غور ہو ہے کہ 4K میں ویڈیوز دیکھنے کے لئے صارفین کو اچھے انٹرنیٹ کنکشن کی ضرورت ہوگی۔