• 425
    Shares

ناندیڑ:6اگست (ورق تازہ نیوز) ملک کی سب سے بڑی مسلم طلبہ تنظیم ایس آئی او آف انڈیا کے قومی صدر سلمان احمد ناندیڑ کے دو روزدہ دورے پر تشریف لائے تھے ۔ پہلے دن انھوں نے ایس آئی او ناندیڑ کے تمام ممبران اور وابستگان سے ملاقات کی۔ پروگرام کا آغاز تلاوت قرآن پاک سے ہوا. صدر حلقہ، ساوتھ مہاراشٹر جناب سلمان خان نے ماہ قرآن کے موقع پر ‘فی ظلال القرآن’ اس عنوان پر اظہارِ خیال کیا. صدر حلقہ نے قرآن سے اپنا تعلق مضبوط کرنے، غوروفکر اور ترجمہ و تفسیر سے فائدہ اٹھانے کی تلقین کی.

جناب سلمان احمد نے ملک کے حالات اور کرونا وائرس کی وجہ سے تعلیمی اور معاشی حالات پر گفتگو کی خاص طور پر کررونا کی وجہ سے جن بچوں نے اسکول اور کالج سے دوری اختیار کر لی ہے ان کے لیے کیا سہولیات فراہم کی جا سکتی ہےں اس پر فیصلہ لیا گیا۔ دوسرے دن ناندیڑ کے تمام سماجی وسیاسی ذہین رکھنے والے نوجوان افراد کے ساتھ ایک خصوصی تقریب کا اہتمام کیا گیا ۔جس میں ملک کے حالات پر گفتگو کی گئی۔

انھوں نے دوران گفتگو کہاکہ کورونا کی وجہ جو تعلیمی نقصان ہوا ہے ہم اس پر زیادہ توجہ دیں گے۔ Economical crysis پیدا ہو رہا ہے‘ نوجوان پاس آو¿ٹ تو ہو رہیں ہے لیکن انھیں روزگارومعاش کا مسئلہ درپیش ہے. اس لیے تمام سیاسی سمجھ رکھنے والے افراد کیا کام کرسکتے ہیں ہے اس پربھی تفصیلی گفتگو ہوئی۔ تجارتی اقدامات کو لے کر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ہندو مسلم مدعے پر جو سیاست ہورہی ہے اس کو کس طرح روکا جائے اس پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔