ایئرٹیل Airtel صارفین کے لئے خوشخبری : اگست میں شروع ہوگی 5G سروس

913

ایئرٹیل نے حال ہی میں ختم ہونے والی سپیکٹرم نیلامی میں 43,084 کروڑ روپے کا سپیکٹرم حاصل کیا۔نیلامی میں سپیکٹرم کے لیے بولی لگانے کے چند دنوں کے اندر، Bharti Airtel نے بدھ کو اعلان کیا کہ اس نے 5G ڈیوائس بنانے والی کمپنیوں Ericsson، Nokia، اور Samsung کے ساتھ 5G نیٹ ورک کے معاہدوں پر دستخط کیے ہیں تاکہ اس مہینے 5G سروس شروع کی جاسکے۔

سنیل متل کی قیادت والی فرم نے حال ہی میں 900 میگاہرٹز، 1800 میگاہرٹز، 2100 میگاہرٹز، 3300 میگاہرٹز اور 26 گیگا ہرٹز بینڈ میں 19,867.8 میگا ہرٹز سپیکٹرم حاصل کیا ہے، جس سے اس کے سپیکٹرم ہولڈنگ کو تقویت ملی ہے۔

بھارتی ایئرٹیل، جس نے 43,084 روپے کا سپیکٹرم حاصل کیا۔ یہ ہندوستان میں 5G انقلاب کے آغاز کے لیے اچھی پوزیشن میں ہے۔ایئرٹیل کے سی ای او گوپال وٹل نے کہا، "ہمیں یہ اعلان کرتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے کہ ایئرٹیل اگست میں 5G خدمات کا آغاز کرے گا۔” وٹل نے کہا کہ نیٹ ورک کے معاہدوں کو حتمی شکل دی گئی ہے اور ایرٹیل اپنے صارفین کو 5G کنیکٹیویٹی کے مکمل فوائد فراہم کرنے کے لیے دنیا بھر کے بہترین ٹیکنالوجی پارٹنرز کے ساتھ کام کرے گا۔

وٹل نے مزید کہا، "ہندوستان کی ڈیجیٹل معیشت میں تبدیلی کی قیادت ٹیلی کام کرے گی اور 5G صنعتوں، کاروباری اداروں اور ہندوستان کی سماجی و اقتصادی ترقی کی ڈیجیٹل تبدیلی کو آگے بڑھانے کے لیے گیم بدلنے کا ایک موقع پیش کرتا ہے۔”

کمپنی نے کہا کہ متعدد شراکت داروں کا انتخاب ایئرٹیل کو انتہائی تیز رفتار، کم لیٹنسی اور ڈیٹا ہینڈلنگ کی بڑی صلاحیتوں پر محیط 5G سروسز کو رول آؤٹ کرنے کے قابل بنائے گا۔

اس ہفتے کے شروع میں، ٹیلی کام کے اسپیکٹرم کی ملک کی اب تک کی سب سے بڑی نیلامی میں محکمہ ٹیلی کام (DoT) کو ریکارڈ 1.5 لاکھ کروڑ روپے کی بولی ملی، جس میں مکیش امبانی کی Jio نے 88,078 کروڑ روپے کی بولی کے ساتھ فروخت ہونے والی تمام ایئر ویوز کا تقریباً نصف حصہ لیا۔

ٹیلی کام کے وزیر اشونی وشنو نے کہا کہ 10 بینڈز میں پیش کردہ 72,098 میگا ہرٹز سپیکٹرم میں سے 51,236 میگا ہرٹز یا 71 فیصد فروخت ہوا۔ انہوں نے مزید کہا کہ کمپنیوں کی نیلامی اور سپیکٹرم ٹاپ اپ ملک بھر کے صارفین کے لیے بہتر معیار کی خدمات کی راہ ہموار کرے گا۔ 5G خدمات سال کے آخر سے پہلے ملک میں شروع ہونے کی امید ہے۔