اہم خبر: نرملا سیتارامن نے لاک ڈاؤن کے دوران غریبوں کے لئے نقد رقم کی منتقلی اور فوڈ سبسڈی کے ذریعے 1،70،000 کروڑ روپے کے ریلیف پیکیج کا اعلان کیا

نرملا سیتارامن نے لاک ڈاؤن کے دوران غریبوں کے لئے نقد رقم کی منتقلی اور فوڈ سبسڈی کے ذریعے 1،70،000 کروڑ روپے کے ریلیف پیکیج کا اعلان کیا.

سنٹر نے غریبوں کے لئے 1.7 لاکھ کروڑ پیکیج کا اعلان کیا: "کوئی بھی بھوکا نہیں مرے گا”

♨️Join Our Whatsapp 🪀 Group For Latest News on WhatsApp 🪀 ➡️Click here to Join♨️

نرملا سیتارامن نے کہا ، "وزیر اعظم غریب کلیان اسکیم” کے نام سے ایک 1،70،000 کروڑ روپئے کی اسکیم ، "غریب ، تارکین وطن مزدوروں اور مدد کی ضرورت والوں کے خدشات دور کرے گی” ، نرملا سیٹھرمن نے کہا۔

نئی دہلی: وزیر خزانہ نرملا سیتارامن نے آج عالمی سطح پر کورونا وائرس کے وباء کے دوران لاک ڈاؤن اور ملازمت میں کمی کے اضافی چیلنج سے نمٹنے کے لئے معاشی طور پر کمزور طبقات کی مدد کے لئے فوڈ سیکیورٹی اسکیم کا اعلان کیا ہے۔

انہوں نے کہا ، "وزیر اعظم گریب کلیان اسکیم” کے نام سے ایک 1،70،000 کروڑ روپئے کی اس سکیم سے ، "غریب ، تارکین وطن مزدوروں اور ان لوگوں کو جو مدد کی ضرورت ہے ان کے خدشات دور کریں گے”۔

انہوں نے بتایا کہ اس بحران پر قابو پانے کے لئے محنتی کارکنوں ، ڈاکٹروں اور ان کے معاون عملے کو 50 لاکھ روپے کے ایک خصوصی میڈیکل انشورنس کور کی پیش کش کی جارہی ہے۔

وزیر خزانہ ، جو ٹاسک فورس کی سربراہی کر رہے ہیں جو اس وباء کی مالی خرابی کا جائزہ لے رہے ہیں اور آگے کا لائحہ عمل تیار کررہے ہیں ، آج لوگوں اور صنعتوں کے لئے بیل آؤٹ پیکیج کا خاکہ پیش
محترمہ سیتارامن نے کہا ، "خواتین جان دھن اکاؤنٹ رکھنے والوں کو اگلے تین ماہ تک 500 روپے ماہانہ کی قیمت ملے گی۔ اس سے 20 کروڑ خواتین کو فائدہ ہو گا جن کے پاس جان دھن کے اکاؤنٹ ہیں۔”

یہ بھی پڑھیں:  بیٹیوں نے اس شخص کو نئی زندگی دی

وزیر موصوف نے کہا ، "دیہی ملازمت کی ضمانت کے پروگرام منگریگا کے تحت حکومت نے اجرت 182 روپے سے بڑھا کر 202 روپے کردی ہے۔” وزیر نے کہا ، "یہ پانچ کروڑ کارکنوں کے لئے ہوگا۔

یہ ایک بریکنگ نیوز ہے۔ تفصیلات جلد ہی شامل کردی جائیں گی۔ براہ کرم تازہ ترین ورژن کے لئے پیج کو ریفریش کریں۔

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me