اہم خبر : مہاراشٹر میں سنگل یوز پلاسٹک سے بنی اشیاء پر پابندی (Single Use Plastic Ban)

478

ممبئی : (ورق تازہ نیوز) ایکناتھ شندے نے پلاسٹک کوٹڈ اور لیمینیٹڈ مصنوعات پر پابندی لگانے کا اہم فیصلہ لیا ہے۔ ریاست میں پلاسٹک کے استعمال سے پیدا ہونے والی سنگین پریشانیوں کو دیکھتے ہوئے ایکناتھ شندے نے پلاسٹک پر پابندی کے اصول میں ترمیم کرنے کی ہدایت دی تھی۔ اسی مناسبت سے یہ فیصلہ کیا گیا ہے۔

مرکزی حکومت نے یکم جولائی 2022 سے سنگل یوز پلاسٹک پر پابندی لگا دی ہے۔ اسی طرح وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے نے ریاست میں بھی اس پابندی کو سختی سے نافذ کرنے کی ہدایات دی ہیں۔ ریاستی حکومت کے اس فیصلے کی وجہ سے مہاراشٹر ملک کی پہلی ریاست بن گئی ہے جس نے سنگل یوز پلاسٹک پر پابندی لگا دی ہے۔

ریاستی حکومت نے پلاسٹک کوٹنگ اور پلاسٹک کی تہہ والی مصنوعات پر پابندی لگانے کا ایک اہم فیصلہ لیا۔ریاست میں پلاسٹک کے استعمال سے پیدا ہونے والی سنگین پریشانیوں کو دیکھتے ہوئے وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے نے پلاسٹک پابندی کے قوانین میں ترمیم کرنے کی ہدایت دی تھی۔

مرکزی حکومت نے یکم جولائی 2022 سے # سنگل یوز # پلاسٹک پر پابندی لگا دی ہے اور وزیر اعلی ایکناتھ شندے نے ریاست میں اس پابندی کو سختی سے نافذ کرنے کی ہدایات دی ہیں۔ ریاستی حکومت کے اس فیصلے کی وجہ سے مہاراشٹر ملک کی پہلی ریاست بن گئی ہے جس نے سنگل یوز پلاسٹک پر پابندی لگا دی ہے۔