Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

اہم خبر: مجرمانہ شبیہ والے لیڈروں کی مشکلات میں اضافہ، سپریم کورٹ نے سنایا بڑا فیصلہ


مجرمانہ شبیہ والے لیڈروں کو ٹکٹ دینے سے پہلے پارٹیوں کو بتانی ہوگی وجہ: سپریم کورٹ

سپریم کورٹ نے سیاسی پارٹیوں کو ہدایت دی ہے کہ اگر وہ کسی مجرمانہ شبیہ والے لیڈروں کو الیکشن میں ٹکٹ دیتے ہیں تو ان کے بارے میں تفصیلی جانکاری اپنی ویب سائٹ پر دیں۔ سپریم کورٹ نے کہا ہے کہ وہ اپنی ویب سائٹ پر یہ بھی بتائیں کہ آخر انھوں نے مجرمانہ شبیہ والے شخص کو ٹکٹ کیوں دیا۔


مظفر نگر: 53 افراد سے 23 لاکھ روپے وصولے گی یوگی حکومت، CAA مظاہرہ میں توڑ پھوڑ کا الزام

اتر پردیش کے مظفر نگر میں شہریت ترمیمی قانون مظاہرہ کے دوران توڑ پھوڑ معاملہ میں مقامی انتظامیہ نے 53 لوگوں کو نوٹس جاری کیا ہے۔ مظفر نگر کے ایڈیشنل ضلع مجسٹریٹ امت سنگھ نے کہا کہ ہم نے 53 لوگوں کو تقریباً 2341290 روپے کے نقصان کی بھرپائی کرنے کا حکم جاری کیا ہے۔


آسام: مدرسہ اور سنسکرت اسکولوں کو ہائی اسکول میں تبدیل کرنے کا فیصلہ

آسام حکومت میں وزیر ایچ بی سرما نے میڈیا سے بات چیت کے دوران مدرسہ اور سنسکرت اسکولوں کے متعلق ایک انتہائی اہم بیان دیا ہے۔ انھوں نے کہا کہ ’’ہم نے سبھی مدرسوں اور سنسکرت اسکولوں کو ہائی اسکولوں اور ہائیر سیکنڈری اسکولوں میں بدلنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ایسا اس لیے کیونکہ مذہبی اداروں کو فنڈ مہیا کرنا ممکن نہیں ہے۔‘‘ حالانکہ اس کے ساتھ انھوں نے یہ بھی کہا کہ ’’غیر سرکاری اداروں اور سماجی تنظیموں کے ذریعہ چل رہے مدرسے پہلے کے مطابق ہی چلتے رہیں گے، لیکن ایک ریگولیٹری ڈھانچہ کے مطابق اس کا نظام چلایا جانا چاہیے۔‘‘


یہ ایک سینڈیکیٹیڈ فیڈ ہے ادارہ نے اس میں کوئی ترمیم نہیں کی ہے. – بشکریہ قومی آواز بیورو