اہم خبر: شاہین باغ کی خاتون مظاہرین کا آج ’خاموش مظاہرہ‘، پورے دن نہیں ہوگی تقریر

0 2

شہریت ترمیمی قانون کے خلاف شاہین باغ خاتون مظاہرین کا آج ’خاموش مظاہرہ‘

شہریت ترمیمی قانون، این آر سی و این پی آر کے خلاف شاہین باغ کی خاتون مظاہرین نے ایک الگ انداز میں مظاہرہ کیا۔ آج شاہین باغ میں صبح سے ہی کافی خاموشی دیکھنے کو مل رہی ہے اور اس کی وجہ یہ ہے کہ خواتین نے آج ’خاموش مظاہرہ‘ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ شاہین باغ میں بیٹھی خواتین نے فیصلہ کیا ہے کہ آج اسٹیج سے کوئی تقریر نہیں ہوگی اور مظاہرے میں پوری طرح سے خاموشی رہے گی۔ قابل ذکر ہے کہ شاہین باغ میں بیٹھی خواتین کے درمیان دن بھر کچھ نہ کچھ تقریر ضرور ہوتی رہتی ہے اور شہریت ترمیمی قانون اور این آر سی کے تعلق سے لوگوں میں بیداری پیدا کی جاتی رہی ہے۔ لیکن آج ایسا کچھ بھی دیکھنے کو نہیں مل رہا۔

کورونا وائرس: ہانگ کانگ میں 38 مریضوں کی تصدیق

ہانگ کانگ کی علاقائی حکومت کے صحت حفاظتی مرکز (سی ایچ پی) نے کہا ہے کہ یہاں کورونا وائرس کیسز کی تعداد بڑھ کر 38 ہو گئی ہے۔ ہیلتھ سینٹر کے سربراہ چوانگ شك کوان نے میڈیا کو بتایا کہ پیر کو 2 مزید کیس سامنے آئے ہیں۔ ایسا مانا جا رہا ہے کہ ایک مریض سمیت 10 افراد جو 26 جنوری کو ایک گھریلو تقریب میں شامل ہوئے تھے،متاثر ہو سکتے ہیں۔

ایک دیگر کیس میں 69 سالہ شخص کو متاثر پایا گیا ہے۔ سی ایچ پی انفیکشن کا ذریعہ پتہ لگانے کی کوشش کر رہی ہے۔ ہانگ کانگ میں ابھی تک کورونا وائرس سے ایک شخص کی موت کی اطلاع ہے اور 37 دیگر مشتبہ افراد کا علاج کیا جا رہا ہے، جن میں سے چار کی حالت نازک بتائی جارہی ہے۔

دہلی اسمبلی الیکشن: عآپ کو مضبوط اکثریت دینے کے لیے دہلی کو مبارکباد… سوم ناتھ بھارتی

عام آدمی پارٹی کو رجحانات میں زبردست اکثریت ملتی ہوئی نظر آ رہی ہے جس کے پیش نظر عآپ لیڈر سوم ناتھ بھارتی نے دہلی کی عوام کو مبارکباد پیش کی ہے۔ اپنے ایک ٹوئٹ میں انھوں نے لکھا ہے کہ ’’ایک بار پھر مضبوطی کے ساتھ عآپ کو منتخب کرنے کے لیے دہلی کو پرخلوص مبارکباد۔ ایگزٹ پول نے زمینی حقیقتوں اور جذبات کو ٹھیک طرح سمجھا۔ کچھ ہی دیر میں (کامیابی سے متعلق) رسمی اعلانات بھی ہو جائیں گے۔‘‘



بی جے پی کے لیے آج کا دن اچھا ہوگا، میں نروس نہیں: منوج تیواری

ووٹوں کی گنتی شروع ہو چکی ہے اور رجحانات میں عام آدمی پارٹی حکومت سازی کرتی ہوئی نظر آ رہی ہے۔ اس سے قبل بی جے پی دہلی کے صدر منوج تیواری نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ’’میں نروس نہیں ہوں۔ آج کا دن بی جے پی کے لیے اچھا ہوگا۔ بی جے پی کے دفتر میں جشن کی تیاریاں شروع ہو گئی ہیں۔ بی جے پی آج دہلی حکومت میں آ رہی ہے۔‘‘


برقع پہننے والی خواتین کو ’راون کی بہن‘ بتانے والے بی جے پی لیڈر کو وجہ بتاؤ نوٹس

برقع پہننے والی مسلم خواتین کو ’راون کی بہن‘ بتانے والے بی جے پی لیڈر رگھو راج سنگھ کو پارٹی نے وجہ بتاؤ نوٹس جاری کیا ہے۔ یوگی حکومت میں وزیر رگھو راج سنگھ کے ذریعہ برقع پہننے والی خواتین کو راکششوں کی نسل سے بتائے جانے کے بعد کافی تنازعہ پیدا ہو گیا تھا اور انھیں تنقید کا سامنا بھی کرنا پڑا تھا۔ اس متنازعہ بیان کو دیتے ہوئے نوٹس میں پارٹی نے رگھو راج سنگھ پر پارٹی کی پالیسیوں کی خلاف ورزی کرنے کا الزام عائد کیا گیا ہے اور ان کے بیان پر وضاحت طلب کی گئی ہے۔ قابل ذکر ہے کہ رگھوراج سنگھ نے اپنے بیان میں واضح لفظوں میں کہا تھا کہ جو خواتین برقع پہنتی ہیں وہ راون کی بہن ’سوپرنکھا‘ کی بہن ہیں کیونکہ جب ان کی ناک کاٹی گئی تھی تو برقع پہن کر خود کا چہرہ چھپاتے ہوئے بھاگ گئی تھی۔ رگھوراج سنگھ نے اپنے بیان کے ساتھ ساتھ برقع پر پوری طرح سے پابندی عائد کرنے کا مطالبہ بھی کیا تھا اور کہا تھا کہ برقع کی وجہ سے دہشت گرد خود کو چھپانے میں کامیاب ہو جاتے ہیں۔

رگھو راج سنگھ کا بیان وائرل ہونے کے بعد اتر پردیش بی جے پی صدر سوتنتر دیو سنگھ نے اسے سنگین ڈسپلن شکنی قرار دیتے ہوئے وجہ بتاؤ نوٹس جاری کیا ہے۔ رگھو راج سنگھ کو ایک ہفتے کے اندر اس نوٹس کا جواب دینا ہے۔

یہ ایک سینڈیکیٹیڈ فیڈ ہے ادارہ نے اس میں کوئی ترمیم نہیں کی ہے. – بشکریہ قومی آواز بیورو