اہم خبریں: پاکستان میں سلنڈر پھٹنے سے عمارت منہدم، 7 افراد ہلاک


پاکستان میں سلنڈر پھٹنے سے عمارت منہدم، 7 افراد ہلاک

اسلام آباد: لاہور کے فیروز والہ میں واقع ایک فیکٹری میں سلنڈر پھٹنے سے عمارت زمین بوس ہوگئی، جس کے نتیجہ میں 7 افراد ہلاک ہوگئے۔ اطلاعات کے مطابق لاہور کے نزدیک واقع فیروز والہ کے علاقہ کے کالا خطائی روڈ پر گیس سلنڈر پھٹنے کے باعث زور دار دھماکہ ہوا اور فیکٹری کی عمارت زمین بوس ہوگئی۔ آگ لگنے اور عمارت گرنے کے نتیجے میں کم از کم سات افراد کے ہلاک ہونے کی اطلاعات ہیں جبکہ متعدد زخمی ہیں۔ امدادی ذرائع کے مطابق مرنے والوں میں ایک خاتون اور دو بچے بھی شامل ہیں، ایک مزدور زخمی ملا ہے جسے اسپتال روانہ کردیا گیا ہے۔

امدادی ذرائع کے مطابق فیکٹری تقریباً دو کنال رقبہ پر پھیلا ہے، جس میں شدید آگ لگی گئی، آگ کی شدت دیکھتے ہوئے فیکٹری سے ملحقہ مکانوں کو بھی خالی کرالیا گیا جبکہ آگ پر قابو پانے کے لیے فائربریگیڈ کی10 فائر بریگیڈ کی گاڑیاں طلب کی گئیں۔

کورونا وائرس جان لیوا مرض، اب تک 106 افراد کے مرنے کی تصدیق

بیجنگ: چین سے شروع اور پھیلنے والا خطرناک کرونا وائرس جان لیوا مرض میں تبدیل ہوچکا ہے۔ اس وائرس سے چین میں ہلاک اور متاثرہ افراد کی تعداد مسلسل بڑھ رہی ہے جبکہ دیگر ملکوں میں بھی مریضوں میں اس وائرس کی تشخیص سامنے آرہی ہے۔ چین میں کرونا وائرس سے مزید 24 افراد ہلاک ہوگئے جس کے بعد مجموعی طور پر چین میں وائرس سے ہلاک افراد کی تعداد 106 ہوگئی ہے۔

حکام کے مطابق 1300 نئے کیسز اور سامنے آئے ہیں جن کے بعد چین میں مہلک وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 4 ہزار سے زائد ہوگئی ہے۔ دارالحکومت بیجنگ میں بھی کرونا وائرس سے پہلی ہلاکت رپورٹ مل چکی ہے اور مرنے والی بچی کی عمر 9 ماہ تھی۔ جرمنی میں بھی کرونا وائرس کا پہلا کیس سامنے آگیا ہے۔ دوسری جانب امریکی محکمہ خارجہ نے اپنے شہریوں کو چین کے سفر پر نظرثانی کی ہدایت کی ہے۔ دنیا بھر میں کئی ممالک اپنے ایئرپورٹس پر وائرس سے بچاؤ کے لیےحفاظتی اقدامات کررہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  Bose Noise Cancelling Headphones 700 launched: Price in India, features, availability

یہ ایک سینڈیکیٹیڈ فیڈ ہے ادارہ نے اس میں کوئی ترمیم نہیں کی ہے. – بشکریہ قومی آواز بیورو

HAJJ ASIAN

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔