اہم خبریں: داکٹر کفیل کے ماموں کا گورکھ پور میں گولی مار کر قتل


ایران: کورونا وائرس سے مرنے والوں کی تعداد 6 ہو گئی

تہران: ایران میں کورونا وائرس سے مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر چھ ہو گئی ہے۔ ایران کی سرکاری نیوز ایجنسی ارنا نے اپنی رپورٹ میں بتایا ہے کہ صوبہ مركزی کے گورنر علی آغا زادہ کے مطابق شہر اراك میں اس مہلک وائرس کی وجہ سے ایک شخص کی موت ہوئی ہے۔ متوفی دل کے عارضہ میں بھی مبتلا تھا۔

اس سے پہلے ایران کی صحت اور طبی تعلیم کی وزارت کے تعلقات عامہ اور انفارمیشن سینٹر کے سربراہ كيانشو جهان پور نے اعلان کیا تھا کہ کورونا وائرس سے 28 افراد متاثر تھے، جن میں سے پانچ افراد کی موت ہو چکی ہے۔ انہوں نے بتایا تھا کہ اس انفیکشن سے متاثر زیادہ تر لوگ شہر قم کے رہنے والے ہیں۔ ان میں کچھ لوگ تہران اور رشت کے رہنے والے ہیں۔

♨️Join Our Whatsapp 🪀 Group For Latest News on WhatsApp 🪀 ➡️Click here to Join♨️

داکٹر کفیل کے ماموں کا گولی مار کر قتل

ڈاکٹر کفیل کے ماموں نصرت اللہ وارثی کا سنیچر کے روز گورکھ پور میں واقع ان کی رہائش پر نامعلوم افراد نے گولی مار کر قتل کر دیا۔ پولیس کے مطابق نصرت اللہ دیر رات گئے پڑوسی کے گھر سے کیرم کھیلنے کے بعد لوٹ رہے تھے۔ پولیس معاملہ کی تحقیقات کر رہی ہے۔

داکٹر کفیل خان گورکھ پور کے بی آر ڈی میڈیکل کالج میں 60 بچوں کی موت کے وقت شہ سرخیوں میں رہے تھے اور حال میں مبینہ طور پر اشتعال انگیز بیان دینے پر انہیں پولیس نے گفتار کر لیا تھا۔ داکٹر کفیل ابھی تک متھرا جیل میں قید ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  ممبئی کی معمولات زندگی بحال، سفر کی مشکلات جاری

بلند شہر سڑک حادثے میں میاں، بیوی اور سالی کی موت

بلند شہر: اترپردیش میں بلند شہر کے گُلا وٹھی علاقے میں سڑک حادثے میں میاں، بیوی اور سالی کی دردناک موت ہوگئی جبکہ دو دیگر زخمی ہوگئے۔پولیس نے اتوار کو یہاں کہا کہ سنیچر کی تاخیر شب دھولانا کا ساجد اپنی اہلیہ اور سالی روبی کے ساتھ موٹر سائیکل سے سکندراباد سے دھولانا واپس آرہا تھا۔ گُلاوٹھی کے گاؤں سون پور کا زاہد بھی اپنے ساتھی شعیب کے ساتھ اپنے گاؤں لوٹ رہا تھا۔

پولیس کے مطابق گاؤں دیولی کے نزدیک دونوں موٹر سائیکلوں کی آمنے سامنے کی ٹکر ہوگئی۔ اسی وقت پیچھے سے آرہی ایک نامعلوم گاڑی نے بھی ساجد کی موٹر سائیکل کو ٹکر مار دی۔ ٹکر اتنی شدید تھی کہ ساجد کی اہلیہ نشا اور سالی روبی کی موقع پر ہی موت ہوگئی۔ گاؤں والوں نے ساجد، شعیب اور زاہد کو پولیس اسپتال میں داخل کرایا جہاں ساجد نے بھی دم توڑ دیا۔ سنگین حالت میں شعیب کو میڈیکل کالج میرٹھ میں داخل کرایا گیا ہے۔ پولیس نے لاشیں پوسٹ مارٹم کے لئے بھیج دی ہیں۔

جعفرآباد میں خواتین سی اے اے کے خلاف سراپا احتجاج، ٹریفک متاثر، میٹرو اسٹیشن بند

بھیم آرمی سربراہ چندرشیکھر آزاد کی کال پر آج ریزرویشن کے حق میں اور سی اے اے، این آر سی و این پی آر کی مخالفت میں بھارت بند کا اہتمام کیا جا رہا ہے۔ ملک کے کئی شہروں سے بند کے دوران مظاہرے کی خبریں موصول ہو رہی ہیں۔


راجدھانی دہلی کے جعفرآباد میں بڑی تعداد میں خواتین سنیچر کی دیر رات سے ہی جمع ہو گئیں اور سیلم پور کو موجپور اور یمنا وہار سے جوڑنے والی شاہراہ نمبر 68 کو بند کر دیا۔ موقع پر بھاری تعداد میں پولیس فورس تعینات ہے۔ خاتون مظاہرین لگاتار آزادی کے نعرے لگا رہی ہیں۔


دریں اثنا، خواتین کی بڑی تعداد کے جعفرآباد میٹرو اسٹیشن کے نیچے جمع ہو جانے کے سبب اسٹیشن کے دروازوں کو بند کر دیا گیا ہے اور یہاں ٹرین کے ٹھہراؤ پر بھی روک لگا دی گئی ہے۔ ادھر، بہار میں بھی بھارت بند کا بڑے پیمانے پر اثر دیکھا جا رہا ہے۔


یہ ایک سینڈیکیٹیڈ فیڈ ہے ادارہ نے اس میں کوئی ترمیم نہیں کی ہے. – بشکریہ قومی آواز بیورو

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔