اہم خبریں: جیوترادتیہ سندھیا نے موقع پرستی دکھائی ہے… کمل ناتھ

0 2

جیوترادتیہ سندھیا نے موقع پرستی دکھائی ہے، لوگ ضرور سبق سکھائیں گے: اشوک گہلوت

راجستھان کے وزیر اعلیٰ اشوک گہلوت نے مدھیہ پردیش کے سیاسی صورت حال کے پیش نظر اپنا رد عمل ظاہر کرتے ہوئے جیوترادتیہ سندھیا کو تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔ جے پور ائیر پورٹ پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ ’’کانگریس پارٹی نے انھیں (سندھیا کو) 18 سال میں بہت کچھ دیا۔ لیکن انھوں نے موقع آنے پہ موقع پرستی دکھائی۔ لوگ اس کے لیے ضرور سبق سکھائیں گے۔‘‘ واضح رہے کہ جیوترادتیہ سندھیا نے آج دوپہر تقریباً تین بجے بی جے پی کا دامن تھام لیا۔


مدھیہ پردیش: بھوپال کانگریس دفتر سے سندھیا کا نیم پلیٹ ہٹائی گئی

جیوترادتیہ سندھیا کے ذریعہ کانگریس پارٹی سے استعفیٰ دینے کے بعد مدھیہ پردیش کے بھوپال واقع پارٹی دفتر سے ان کے نام کی تختی (نیم پلیٹ) ہٹا دی گئی ہے۔ میڈیا ذرائع سے موصول ہو رہی خبروں کے مطابق یہ تختی 10 مارچ کو ہی ہٹا دی گئی۔


اناؤ میں معصومہ کی عصمت دری کے بعد موت، پرینکا نے کی یوگی حکومت کی تنقید

لکھنؤ: کانگریس جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی واڈرا اترپردیش کے ضلع اناؤ میں 9 سالہ معصومہ کے ساتھ عصمت دری کے واقعہ اور بعد میں دوران علاج اس کی موت پر بدھ کو یوگی حکومت کی سخت تنقید کرتے ہوئے سوال پوچھا کہ آخر یہ سب کب تک جاری رہے گا؟۔

پرینکا گاندھی واڈرا نے بدھ کو اپنے ٹوئٹ میں لکھا کہ یوپی کی بی جے پی حکومت میں بچوں کے خلاف کرائم کے سب سے زیادہ واقعات پیش آرہے ہیں۔ کیا حکومت پر ان واقعات کا کو ئی اثر نہیں پڑتا؟ نو سال کی بچی کے ساتھ عصمت دری کی گئی اور علاج کے دوران وہ نہیں رہی۔ آخر کب تک ایسے چلے گا۔


دہلی پولیس نے تشدد سے متعلق معلومات شیئر کرنے کی اپیل

نئی دہلی: دہلی کے شمال مشرقی علاقوں میں شہریت ترمیمی بل (سی اےاے) کی حمایت اور مخالفت میں رونما ہو ئے پر تشدد واقعات کے تعلق سے دہلی پولیس نے بدھ کے روز وٹس ایپ نمبر اور ای میل ایڈریس جاری کر کے لوگوں سے تشدد سے متعلق کوئی بھی معلومات شیئر کرنے کی اپیل کی ہے۔ دہلی پولیس نے ٹوئٹ کر کے لوگوں سے تشدد سے متعلق کوئی بھی تصاویر، ویڈیو یا دیگر معلومات شیئر کرنے کی اپیل کی ہے جس سے انہیں جانچ میں تعاون مل سکے۔ پولیس نے یہ بھی کہا ہے کہ معلومات شیئر کرنے والوں کی شناخت مکمل طور پر مخفی رکھی جائے گی۔

دہلی پولیس نے کہا کہ لوگ اور ميڈيا سے وابستہ افراد وٹس ایپ نمبر 8750871243 یا ای میل کی آئی ڈی crimebranch1sit@gmail.com میں معلومات شیئر کر سکتے ہیں تاکہ ان کو تشدد کی جانچ کرنے میں مدد مل سکے۔ اس کے علاوہ پولیس نے 8750871221، 875087122 موبائیل نمبر اور 22829334، 22829335 ٹیلی فون نمبر بھی جاری کیے ہیں۔ واضح ر ہے کہ دہلی کے شمال مشرقی علاقوں میں 24 اور 25 فروری کو رونما ہوئے پر تشدد واقعات میں اب تک تقریباً 50 سے زیادہ افراد کی موت ہو گئی ہے۔

معیشت پر نہیں، کانگریس حکومت کو غیر مستحکم کرنے پر PMO کی توجہ… راہل گاندھی

راہل گاندھی نے ٹوئٹ کر کہا، ’’وزیر اعظم مودی جب آپ منتخب کی ہوئی کانگریس حکومت کو غیر مستحکم کرنے کی کوششوں میں لگے ہیں، تب آپ نے محسوس نہیں کیا ہوگا کہ خام تیل کی قیمتیں 35 فیصد گھٹ گئی ہیں، کیا آپ پٹرول کی قیمت 60 روپے فی لیٹر سے نیچے کرکے اس کا سیدھا فائدہ لوگوں کو دیں گے؟ اس سے ملک معیشت کو فائدہ ہو گا‘‘ـ


عآپ سے معطل کونسلر طاہر حسین کے خلاف ای ڈی نے درج کیا کیس

ای ڈی نے عام آدمی پارٹی سے معطل کونسلر طاہر حسین (انٹیلی جنس بیورو افسر انکت شرما قتل معاملے میں ملزم) کے خلاف منی لانڈرنگ ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کیا ہے، پی ایف آئی (پاپولر فرنٹ آف انڈیا) کے ساتھ ان کے مبینہ تعلقات کی تحقیقات کی جا رہی ہے۔


مدھیہ پردیش میں سیاسی ہلچل، آزاد ممبر اسمبلی سریندر سنگھ کمل ناتھ کی رہائش گاہ پر پہنچے

مدھیہ پردیش میں سیاسی ہلچل کے درمیان آج آزاد ممبر اسمبلی سریندر سنگھ بھوپال میں واقع وزیر اعلی کمل ناتھ کی رہائش گاہ پر پہنچے ہیں، سی ایم کمل ناتھ یہ کہہ چکے ہیں کہ ان کی حکومت کو کئی خطرہ نہیں ہے۔


امریکہ میں کورونا وائرس سے اب تک 28 افراد کی موت

واشنگٹن: امریکہ میں کورونا وائرس سے مرنے والے لوگوں کی تعداد بڑھ کر 28 ہو گئی ہے جبکہ اب تک مجموعی 959 معاملات کی تصدیق ہو چکی ہے۔ جان ہا پکنز سائنس اینڈ ٹیکنالوجی سینٹر (سی ایس ایس ای) نے یہ اطلاع دی ہے۔ واشنگٹن کے کنگ کاؤنٹی میں سب سے زیادہ 22 لوگوں کی موت ہوئی ہے۔ کنگ کاؤنٹی میں کورونا کے 190 سے زائد معاملات کی تصدیق ہوئی ہے۔ امریکہ کے نيويارك، واشنگٹن، کیلی فورنیا اور فلوریڈا سمیت آٹھ صوبوں میں کورونا وائرس کے پیش نظر ایمرجنسی کا اعلان کر دیا گیا ہے۔

اٹلی میں کورونا وائرس سے مرنے والوں کی تعداد 631 پہنچی

روم: اٹلی میں کورونا وائرس (كووڈ -19) سے مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 631 ہو گئی ہے۔ محکمہ شہری دفاع کے سربراہ انجیلو بوریلی نے منگل کے روز یہ اطلاع دی۔ اٹلی میں کورونا وائرس سے متاثر ہ افراد کی تعداد بڑھ کر 10149 ہو گئی ہے۔ انجیلو بوریلی نے کہا کہ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 168 افراد کی موت ہوئی ہے۔ مرنے والوں میں زیادہ تر 80 سے 90 سال کی عمر کے افراد ہیں۔ اٹلی کا شمالی صوبہ لومباردیہ میں اس سے سب سے زیادہ متاثر ہے جہاں سب سے زیادہ لوگوں کی موت ہوئی ہے۔ اٹلی کے وزیر اعظم جوزپے کونٹے نے کورونا وائرس کو پھیلنے سے روکنے کے لئے شمالی اور مرکزی علاقوں میں سفر سے متعلق پابندیاں عائد کر دی ہیں۔

یہ ایک سینڈیکیٹیڈ فیڈ ہے ادارہ نے اس میں کوئی ترمیم نہیں کی ہے. – بشکریہ قومی آواز بیورو