اہم خبر:این پی آر کے مرحلہ کو ملتوی کردیا گیا

نئی دہلی : نیشنل پاپولیشن رجسٹر(NPR ) اور مردم شماری (Census) کے پہلے مرحلے کو مرکزی حکومت نے ملتوی کرنے کا فیصلہ کیاہے۔کوروناوائرس کی وباء نے نمٹنے کے لیے آج سے ملک بھر میں 21دن تک کے لیے لاگ ڈاؤن نافذ کردیاگیاہے۔ اسی لیے نیشنل پوپالیشن رجسٹر کو اپ ڈیڈ کرنے کے مرحلے کو آئندہ احکامات جاری ہونے تک ملتوی کرنے کا فیصلہ کیاگیاہے۔یادرہے کہ مردم شماری اور نیشنل پاپولیشن رجسٹر کو اپ ڈیڈ کرنے کا عمل 1اپریل سے شروع ہونے والاتھا۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے ملک میں کورونا وائرس سے نمٹنے کے لئے 21 دن بندلاک ڈاؤن کرنے کا اعلان کیا ہے۔ جس کے بعد عہدیداروں نے این پی آر اور مردم شماری کو ملتوی کرنے کی جانکاری دی ہے۔اس سے قبل یہ دونوں کام یکم اپریل سے 30 ستمبر کے درمیان ہونے تھے۔ وزارت داخلہ کے ایک سینئر عہدیدار نے بتایا کہ موجودہ صورتحال کو دیکھتے ہوئے این پی آر اور مردم شماری کا کام آئندہ احکامات تک ملنے تک روک دیا گیا ہے۔

♨️Join Our Whatsapp 🪀 Group For Latest News on WhatsApp 🪀 ➡️Click here to Join♨️

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me