اہانت رسولؐ : دہلی کی جامع مسجد کے باہر نوپور شرما کے خلاف زبردست احتجاج جاری : ویڈیو دیکھیں

اہانت رسولؐ: دہلی کی جامع مسجد کے باہر نوپور شرما کے خلاف زبردست احتجاج جاری : ویڈیو دیکھیں

دہلی کی جامع مسجد پر مظاہرہ، امام بخاری نے کہا- مسجد کی طرف سے کال نہیں دی گئی تھیی جامع مسجد پر مظاہرہ
دہلی کی شاہی جامعہ مسجد پر بڑی تعداد میں لوگوں نے اہانت رسولؐ کے خلاف مظاہرہ کیا اور بی جے پی کی معطل شدہ لیڈر نوپور شرما اور برطرف لیڈر نوین جندل کےک خلاف نعرے بازی کی۔ تاہم جامع مسجد کےک شاہی امام نے کہا کہ مسجد کی طرف سے مظاہرہ کی کوئی کال نہیں دی گئی تھی۔

بی جے پی کی معطل ترجمان نوپور شرما اور ان کے سابق ساتھی نوین کمار جندال کے ریمارکس پر جمعہ کے روز دہلی اور اتر پردیش کے سہارنپور میں زبردست احتجاجی مظاہرے ہوئے جنہیں پیغمبر محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے بارے میں ان کے تبصروں سے بڑے تنازعہ کو جنم دینے کے ہفتوں بعد گرفتار کیا جانا باقی ہے۔

دہلی میں جمعہ کی نماز کے بعد ہندوستان کی سب سے بڑی مساجد میں سے ایک جامع مسجد کے باہر مظاہرے جاری ہیں

دہلی میں پولیس نے جمعرات کو کہا تھا کہ انہوں نے ایک شرما، جندال اور دیگر کے خلاف سوشل میڈیا پر "تفرقہ وارانہ خطوط پر لوگوں کو اکسانے” کے لیے شکایت درج کرائی ہے۔

یہ اقدام کئی مسلم اکثریتی ممالک کی جانب سے ملک کی حکمران جماعت کے ترجمانوں کے تبصروں پر ہندوستان کی مذمت کے بعد سامنے آیا ہے۔

خلیجی ممالک میں ہندوستانی مصنوعات کے بائیکاٹ کے مطالبات بڑھ گئے ہیں، جبکہ بی جے پی نے محترمہ شرما کو معطل کر دیا ہے مسٹر جندال کو نکال دیا ہے اور اپنے ترجمان سے کہا ہے کہ وہ عوام میں زیادہ ذمہ داری سے بات کریں۔

دہلی پولیس نے کہا کہ انہوں نے دو ابتدائی شکایات درج کی ہیں – جنہیں فرسٹ انفارمیشن رپورٹس کے نام سے جانا جاتا ہے

– "عوامی سکون کو خراب کرنے اور لوگوں کو تفرقہ انگیز خطوط پر اکسانے کی کوشش کرنے والوں کے خلاف سوشل میڈیا تجزیہ کی بنیاد پر”۔