اکشے کمار کو گرفتار کرکے کینڈا بھیج دو: بی جے پی رہنما سبرامنیم سوامی کا مقدمہ دائر کرنے کا اعلان

1,470

ممبئی: (ورق تازہ نیوز) اکشے کمار اب قانونی مشکل میں پھنس گئے ہیں کیونکہ بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ سبرامنیم سوامی نے کہا ہے کہ وہ اپنی آنے والی فلم ‘رام سیتو’ میں "رام سیتو معاملے کی تصویر کشی میں جعل سازی” کے لیے اداکار پر مقدمہ کریں گے۔ فلم میں نصرت بھروچا، جیکولین فرنینڈس بھی اہم کرداروں میں ہیں اور اس کے ہدایت کار ابھیشیک شرما ہیں۔ جب کہ فلم ابھی بھی اپنے پری پروڈکشن مرحلے میں ہے اور ٹریلر ابھی ریلیز ہونا باقی ہے، ‘رام سیٹو’ پہلے ہی تنازعات میں گھرا ہوا ہے۔

جمعہ کو، سبرامنیم سوامی نے ٹویٹر پر اعلان کیا کہ انہوں نے معاوضے کے لیے مقدمہ دائر کیا ہے اور وہ اداکار اور ‘رام سیتو’ کے بنانے والوں کے خلاف مقدمہ کر رہے ہیں۔ انہوں نے ٹویٹ کیا، “میرے ساتھی ستیہ سبھروال ایڈووکیٹ نے معاوضے کے مقدمے کو حتمی شکل دی ہے۔ میں اکشے کمار، اداکار اور کرما میڈیا کے خلاف ان کی فلم میں ریلیز کے لیے رام سیٹو کے معاملے کی تصویر کشی میں جعلسازی کی وجہ سے ہرجانے کا مقدمہ کر رہا ہوں۔

فالو اپ ٹویٹ میں، انہوں نے اکشے کمار کی گرفتاری اور بے دخلی کا مطالبہ کیا اور کہا، ’’اگر اداکار اکشے کمار غیر ملکی شہری ہیں تو ہم انہیں گرفتار کر کے اپنے گود لیے ہوئے ملک سے بے دخل کرنے کا کہہ سکتے ہیں۔‘‘

بی جے پی لیڈر سبرامنیم سوامی نے رام سیتو معاملے کو غلط انداز میں پیش کرنے پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ فلم میں حقائق سے چھیڑ چھاڑ کی گئی ہے جو ابھی ریلیز ہونا باقی ہے۔

غیر متزلزل لوگوں کے لیے، آنے والی فلم ایک ماہر آثار قدیمہ کی پیروی کرتی ہے جو رام سیٹو کی نوعیت کی تحقیقات کر رہا ہے۔ یہ پلاٹ اکشے کمار کے کردار میں ماہر آثار قدیمہ کے گرد گھومتا ہے، جو یہ جاننے کے لیے نکلا ہے کہ آیا رام سیتو پل ایک افسانہ ہے یا حقیقت۔ فلم اکتوبر 2022 میں سینما گھروں کی زینت بنے گی۔

دریں اثنا، پیشہ ورانہ محاذ پر، اکشے ‘رکشا بندھن’ کی ریلیز کے لیے تیاری کر رہے ہیں جو 11 اگست کو ریلیز ہونے والی ہے۔ ان کے پاس ‘کٹھ پوتلی’، ‘سیلفی’، ‘او ایم جی 2’، اور ‘کیپسول گل’ بھی ہیں۔ پائپ لائن

ٹیگز