آگسٹا معاملے پر کانگریس نے مودی سے پوچھے 6 سوال، کہا داغدار نکلا چوکیدار

0 17

نئی دہلی 30 دسمبر.
(پی ایس آئی)
آگسٹا ویسٹ لینڈ وی وی آئی پی ہیلی کاپٹر کیس میں گرفتار مبینہ بچولیا کرشچین مشیل سے پوچھ گچھ اور کورٹ کی طرف سے ملی ہدایت کے بعد کانگریس نے مودی حکومت پر حملہ بولا. کانگریس کے ترجمان رندیپ سورجیوالا نے پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ رافیل کے بعد آگسٹا معاملے میں داغدار نکلا چوکیدار. اس موقع پر کانگریس نے ای ڈی یعنی ئڈی کو بھی اپنے نشانے پر لیا. سرجیوالا نے کہا کہ آگسٹا ویسٹ لینڈ معاملے میں مودی حکومت کی حقیقی ساتھی ای ڈی بن گیا ہے. انہوں نے ای ڈی کو Embarrassing Disaster قرار دیا.

کانگریس کا حق رکھتے ہوئے سرجیوالا نے کہا کہ یو پی اے کی حکومت نے اس کمپنی کو بلیک لسٹیڈ کیا تھا جبکہ مودی حکومت نے آگسٹا ویسٹ لینڈ کو میک ان انڈیا کا حصہ دار بنا ڈالا اور بحریہ کے لئے 100 ہیلی کاپٹر خریدنے کی اجازت دے دی. انہوں نے کہا کہ مودی حکومت چور دروازے سے جھوٹ کا جال بن رہی ہے. کانگریس کے ترجمان کے مطابق سال 2010 میں 12 ہیلی کاپٹر خریدنے کا ٹھیکہ آگسٹا ویسٹ لینڈ کو 3546 کروڑ روپے میں دیا گیا تھا. جس کو 1 جنوری 2014 میں یو پی اے حکومت نے منسوخ کر دیا. اس کے بعد یو پی اے حکومت نے 23 مئی کو 2014 آگسٹا ویسٹ لینڈ کی ملکیت پر قبضہ کر لیا گیا. سرجیوالا نے دعوی کیا کہ کانگریس کی حکومت نے خزانے کو نقصان پہنچانے کے بجائے دوگنا پیسہ جمع کر دیا.

رندیپ سرجیوالا نے کہا کہ ہم نے تحقیقات شروع کی اور ڈیل کو منسوخ کر دیا لیکن مودی حکومت نے آتے ہی اس کمپنی کو چھوٹ دے دی. کانگریس نے الزام لگاتے ہوئے کہا کہ 22 اگست 2014 کو بی جے پی کی حکومت نے آگسٹا ویسٹ لینڈ کی بلیک لسٹنگ ختم کر دی اور 8 اکتوبر 2015 کو مودی حکومت نے کمپنی کو AW 119 Helicopter بنانے کی اجازت دے دی. انہوں نے الزام لگایا کہ آگسٹا ویسٹ لینڈ کی شرکت کو چھپانے کے لئے مشیل کااستعمال کر رہی ہے. اس موقع پر کانگریس نے مودی حکومت سے کچھ سوال پوچھے ہیں، انہوں نے کہا کہ ہم ملک کے چوکیدار سے 6 سوال پوچھنا چاہتے ہیں.

1. آگسٹا ویسٹ لینڈ پر بلیک لسٹنگ کیوں ہٹائی گئی.
2. آگسٹا ویسٹ لینڈ کو میک ان انڈیا میں حصہ دار کیوں بنایا گیا.
3اے ایف آئی پی بی نے 119 ہیلی کاپٹر بنانے کی اجازت کیوں دی
4.2017 میں نوی کے لئے 100 ہیلی کاپٹر نوٹسز میں درخواست کرنے کی اجازت کیوں دی گئی
5انٹرنیشنل کورٹ میں کیس کیوں ہار گئے اور ہارنے کے بعد اوپری عدالت میں اپیل کیوں نہیں کی.
6. خود کاجھوٹ چھپانے کے لئے مشیل کا استعمال کیوں کیا جا رہا ہے.