اورنگ آباد کے بڈکن میں شاہ رخ خان کی فلم ‘جوان’ کی شوٹنگ

1,581

اورنگ آباد: شاہ رخ خان کی فلم ‘جوان’ کی شوٹنگ بڈکن اورنگ آباد میں ہوگی: شوٹنگ بالی ووڈ سپر اسٹار شاہ رخ خان کی آنے والی فلم ‘جوان’ کی شوٹنگ دہلی-ممبئی انڈسٹریل کوریڈور کے بڈکن فیز میں کی جائے گی اور فلم بندی کے لیے درکار تمام آلات بڈکن پہنچ چکے ہیں۔

بتایا جا رہا ہے کہ فلم کے کچھ ایکشن سین یہاں شوٹ کیے جائیں گے۔ اداکار شاہ رخ خان کی ‘جوان’ ایک ایکشن فلم ہے اور یہ جون 2023 میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ فی الحال یہ فلم پروڈکشن کے مراحل میں ہے اور اس کی شوٹنگ پونے، حیدرآباد، ممبئی اور چنئی میں کی جائے گی۔ تاہم، چونکہ ان میٹرو شہروں میں ریسنگ کے مناظر کی شوٹنگ کے لیے جگہ نہیں ہے، اس لیے ٹیم نے شوٹنگ کے لیے بڈکن کا انتخاب کیا ہے۔ شاہ رخ خان کی ‘ریڈ چلی پروڈکشن’ کے حکام گزشتہ دو ماہ سے شوٹنگ کی تیاری کر رہے تھے۔ آخر کار انہیں فلم بندی کی اجازت مل گئی اور فلم بندی کا تمام سامان شوٹنگ کے مقام پر پہنچ گیا۔

شاہ رخ خان کی موجودگی پر شک ہے کہ اس شوٹنگ کے لیے شاہ رخ خان آئیں گے یا نہیں۔ ذرائع سے موصول ہونے والی معلومات کے مطابق سمجھا جاتا ہے کہ یہ ایکشن سین شاہ رخ خان کی ‘باڈی ڈبل’ کے ذریعے شوٹ کیا جائے گا۔ اس شوٹ میں کچھ غیر ملکی ایکشن آرٹسٹ بھی حصہ لیں گے۔ تماشائیوں کا ہجوم شوٹنگ کی خبر پھیلتے ہی تماشائیوں کی بڑی بھیڑ بڈکن میں جمع ہو گئی۔

لیکن انہیں مایوسی ہوئی کیونکہ شوٹنگ ابھی شروع نہیں ہوئی تھی۔ ہجوم پر قابو پانے کے لیے پولیس کی بھاری نفری تعینات کی گئی ہے۔ شوٹنگ کے لیے ڈی ایم آئی سی کی تمام داخلی سڑکیں بند کر دی جائیں گی۔