اورنگ آباد میں ملک کی پہلی "گرین فیلڈ انڈسٹریل سمارٹ سٹی” کا وزیر اعظم مودی کے ہاتھوں افتتاح

0 2

وزیر اعظم نریندر مودی نے ہفتہ کے روز ملک کا پہلا گرین فیلڈ انڈسٹریل سمارٹ شہر- اورنگ آباد انڈسٹریل سٹی (اے آر آئی سی) کا افتتاح کیا۔

پریس ٹرسٹ آف انڈیا۔ اورنگ آباد۔7 ستمبر ، 2019

ہائی لائٹس

  • وزیر اعظم مودی نے 10 ہزار ایکڑ پر مشتمل اورنگ آباد انڈسٹریل سٹی کا افتتاح کیا۔
  • یہ ملک کا پہلا گرین فیلڈ صنعتی سمارٹ شہر ہے۔
  • اسمارٹ سٹی دہلی ممبئی صنعتی راہداری کے حصے کے طور پر تیار کیا گیا ہے۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے ہفتہ کے روز ملک کا پہلا گرین فیلڈ صنعتی سمارٹ شہر اور مجوزہ دہلی ممبئی صنعتی راہداری کے ایک حصہ کے طور پر اورنگ آباد انڈسٹریل سٹی (اے آر آئی سی) کا افتتاح کیا۔

انہوں نے اورک ہال ، ایک چھ منزلہ عمارت کا بھی افتتاح کیا جو سمارٹ سٹی کے لئے نگرانی اور انتظامی اعصابی مرکز دونوں ہوگا ، اور اورک چیٹ بوٹ کا آغاز کیا جس سے شہری انتظامیہ کے ذریعہ کسی کو بھی ان کی مشکلات دور کرنے میں مدد ملے گی۔

پسماندہ مراٹھواڑا خطے میں شہر کو ملک کا پہلا گرین فیلڈ صنعتی سمارٹ شہر قرار دیا گیا ہے ، جسے دہلی ممبئی صنعتی راہداری کے حصے کے طور پر تیار کیا گیا ہے ، جہاں حکومت ملک کے دو بڑے شہروں کے مابین صنعتی نمو کو تیز کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔

ممبئی سے یہاں پہنچنے والے مودی ، وزیر اعلی دیویندر فڑنویس اور ان کے وزرائے ساتھی پنکجا منڈے کے ہمراہ خواتین بچت گروپوں کی طرف سے تیار کردہ دستکاری سامان کی نمائش کا دورہ کیا۔

انہوں نے اُجولا اسکیم کے تحت آٹھویں کروڑ فائدہ اٹھانے والے کو ایل پی جی کنکشن بھی دیا ، جس نے مبینہ طور پر بی جے پی کو سیاسی طور پر بھرپور منافع پہنچایا تھا. شہر سے تعلق رکھنے والی ایک خاتون عائشہ شیخ رفیق کو یہ کنکشن دیا گیا.اسی کے ساتھ انہوں نے نرگس بیگم کو ایل پی جی کا ایسا ہی ایک کنکشن دے دیا ، نرگس بیگم کو انتظامیہ نے پریشان حال کشمیر سے لایا تھا۔