اورنگ آباد میں سڑک پر رکشہ ڈرائیور کو زبردست مارپیٹ: ویڈیو وائرل

1,570

اورنگ آباد: اورنگ آباد شہر میں رکشہ ڈرائیور کی پٹائی کردی گئی۔ معمولی جھگڑے پر موٹر سائیکل سوار نے رکشہ ڈرائیور پر حملہ کر دیا۔ یہ واقعہ اورنگ آباد شہر میں ورد گنپتی مندر کے سامنے پیش آیا۔ اس واقعے کی ویڈیو اب سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی ہے۔ مار پیٹ موٹر سائیکل اور آٹو کے درمیان ٹکر کی وجہ سے ہوئی۔ وائرل ہونے والی ویڈیو میں ایک شخص کو ایک رکشہ ڈرائیور کو بے دردی سے پیٹتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ اس وقت معاملے کو بھانپتے ہوئے وہاں موجود افراد نے مداخلت کرکے جھگڑے کو حل کرنے کی کوشش کی۔

لیکن پھر بھی موٹر سائیکل سوار غصے میں رکشہ والے کو پیٹتا رہا اور ڈرائیور نے کچھ نہیں کیا۔ موٹر سائیکل سوار نے لاتوں اور گھونسوں سے رکشہ ڈرائیور کی پٹائی کی۔ اس ہاتھاپائی میں موٹر سائیکل سوار کی قمیض کے بٹن بھی ٹوٹ گئے

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی اس ویڈیو میں یہ بھی دیکھا گیا ہے کہ نوجوان کی موٹر سائیکل سڑک پر گری پڑی ہے۔ شبہ ظاہر کیا جا رہا ہے کہ رکشہ کی ٹکر سے نوجوان بائک سے نیچے گر گیا ہو گا اور مشتعل نوجوان نے آٹو والے کو پیٹنا شروع کر دیا ہو گا۔ اس واقعہ کے بارے میں ابھی تک کسی پولیس شکایت کی اطلاع نہیں ملی ہے۔

ویڈیو دیکھیں:

اہم بات یہ ہے کہ اورنگ آباد میں مار پیٹ کے واقعات کوئی نئی بات نہیں ہے۔ اس سے پہلے بھی اورنگ آباد میں مار پیٹ کے کئی واقعات ہوچکے ہیں۔ اس کی ویڈیوز سامنے آ چکی ہیں۔ اورنگ آباد میں اکثر جھگڑوں اور لڑائی جھگڑوں کے بڑھتے ہوئے واقعات تشویشناک ہیں۔ ایسے واقعات کی روک تھام کے چیلنجز بھی پولیس کو درپیش ہیں۔

ہ