اورنگ آباد – احمد نگر شاہراہ پر دلخراش حادثہ : کار میں سوار چاروں ہلاک : ویڈیو دیکھیں

4,008

اورنگ آباد : 19 نومبر (ورق تازہ نیوز) اورنگ آباد کے تعلقہ گنگاپور کے کیگاؤں میں ایک خوفناک حادثے میں کار میں سوار چار لوگوں کی موقع پر ہی موت ہو گئی جب کار بے قابو ہو کر ایک ڈیوائیڈر کو عبور کر گئی تب یہ بھیانک حادثہ رونما ہوا۔یہ واقعہ جمعہ کی رات تقریباً ساڑھے آٹھ بجے اورنگ آباد احمد نگر ہائی وے پر کیگاؤں کے قریب گوداوری سکول کے سامنے پیش آیا۔ . اس حادثہ میں بجاج نگر والوج کے چار تاجروں کی موت ہو گئی۔

احمد نگر سے اورنگ آباد کی طرف جارہی ایک کار (نمبر ایم ایچ 20 سی ایس 5982) کا ڈرائیور کائیگاؤں کے قریب یو ٹرن لینے میں ناکام رہا جب اس کی تیز رفتار کار ڈیوائیڈر سے ٹکرا گئی اور آنے والی کار (MH27 BZ 3889) سے ٹکرا گئی۔ کار میں سوار چار افراد سوار تھے۔ اورنگ آباد کی طرف جارہے تھے کہ شدید ٹکر ہوگئی۔

حادثے کی اطلاع ملتے ہی گنگاپور پولس اسٹیشن کے پی آئی اشوک چورے، سب انسپکٹر ولاس، گھوسینگے، ڈاکٹر پرشانت پنڈورے، ایمبولینس ڈرائیور ساگر شی، سچن سوراشے، اننتا کماوت وغیرہ موقع پر پہنچ گئے اور دروازے توڑکر لوگوں کو باہر نکالا۔ حادثے کا شکار کار اور زخمیوں کو یہاں کے ضلع اسپتال میں داخل کرایا، لیکن تب تک بہت دیر ہو چکی تھی۔ ڈاکٹروں نے جانچ کے بعد انہیں مردہ قرار دے دیا۔

مرنے والوں میں سے تین کے نام معلوم ہوئے ہیں اور وہ راؤ صاحب موٹے (56) سدھیر پاٹل (45) راؤ صاحب ہیں۔ والاج سڈکو مہانگر رتن بیڈوال (38) بھاؤسنگ گراسے 45، رہائشی۔ سڈکو والاج مہانگر والاج کا انتقال ہوگیا۔

معلوم ہوا ہے کہ مرنے والے چاروں دوست تھے اور پلاٹنگ کا کاروبار کرتے تھے ۔ چاروں کاروبار کے سلسلے میں شہر گئے تھے اور پرواراسنگم میں دوپہر کا کھانا کھانے کے بعد بجاج نگر واپس گھر جاتے ہوئے حادثہ پیش آیا۔

This slideshow requires JavaScript.

دوسری کار میں سوار پانچ افراد ششی کلا کوراٹ (70)، سدھارتھ جنگلے (14)، ہیمنت جنگلے (55)، چھایا جنگلے (35)، شنکتلا جنگلے (70) زخمی ہوگئے۔ اس کار میں سوار زخمی مسافر امراوتی سے دیوگڑھ ضلع احمد نگر جا رہے تھے تاکہ بھگوان کے درشن کے لیے ٹھہریں۔ مذکورہ حادثہ کے بعد نگر اورنگ آباد ہائی وے کے دونوں طرف زبردست ٹریفک جام ہوگیا۔ اس لیے ایمبولینسوں کو سڑک کے کنارے کھیت سے جائے حادثہ پر پہنچایا گیا۔