اندور کار ویڈیو لیک معاملہ : صحافی کے سوال پر لڑکی نے تھپڑ مار دیا : ویڈیو وائرل

1,338

اندور: مدھیہ پردیش کے اندور میں ایک خاتون اس وقت تنازعہ کا شکار ہوگئی جب ایک ویڈیو کلپ میں اسے پولیس اسٹیشن کے باہر صحافی کو سوال پوچھنے پر مارتے ہوئے دکھایا گیا۔ ایک ویڈیو وائرل ہونے کے بعد یہ خاتون اندور کے وجے نگر پولیس اسٹیشن گئی تھی جہاں اسے سڑک کے بیچ میں کھڑی ایک آڈی کار میں چیختے ہوئے سنا جا سکتا ہے۔ اس نے ہفتے کے روز پولیس کو بتایا کہ وہ کار میں اپنے کزن کے ساتھ بحث کر رہی تھی جب کسی نے ویڈیو شوٹ کی۔ جب میڈیا والوں نے تھانے پہنچ کر اس سے پریشان کن ویڈیو کلپ کا ورژن جاننے کے لیے سوال کیا تو خاتون نے ان میں سے ایک کو تھپڑ مار دیا۔

موٹرسائیکل پر سوار ایک مسافر کی جانب سے بنائی گئی ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ خاتون ڈرائیور کی سیٹ پر بیٹھے ایک دوسرے شخص پر چیخ رہی ہے، جو نظر نہیں آ رہا۔ ویڈیو ریکارڈ کرنے والے شخص کو نیلی آڈی کار پر نمبر پلیٹ پڑھتے ہوئے سنا جا سکتا ہے جب خاتون ڈرائیور سے بحث کر رہی تھی۔ اس کے بعد وہ گاڑی سے باہر نکلتی ہے۔

خاتون نے وائرل ویڈیو میں کسی بھی حملے یا غلط کام سے انکار کیا ہے، اور یہ بھی کہا کہ وہ اس شخص کے خلاف کارروائی کرنا چاہتی ہے جس نے واقعے کے مہینوں بعد کلپ کو وائرل کیا تھا۔