اندور پب کلچر..! شرابی لڑکیوں کی پب کے باہر مار پیٹ کی شرمناک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل

3,480

مدھیہ پردیش کے اندور شہر کو کسی شناخت کی ضرورت نہیں ہے۔ اندور کو منی ممبئی کہا جاتا ہے، اندور صفائی کے معاملے میں آج بھی پہلے نمبر پر ہے۔ اندور اپنے کھانوں کے لیے بھی پورے ملک میں مشہور ہے۔

لیکن ان دنوں اندور کے پب کلچر کا بھی بہت چرچا ہے۔ پب کے اندر نشہ اور موج مستی لیکن نتائج اب شہر کی صاف ستھری سڑکوں پر نظر آرہے ہیں۔

حال ہی میں اندور کا ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوا۔ ویڈیو میں پب کے باہر بھرے بازار میں 4 لڑکیاں دوسری لڑکی کو پیٹتے ہوئے نظر آ رہی ہیں۔ جواب میں مار پڑنے والی لڑکی بھی پنجہ آزمانے میں مصروف ہے۔ وہاں موجود کچھ لوگ اس پورے واقعہ کو کیمروں میں قید کرتے بھی نظر آ رہے ہیں۔

بتادیں کہ واقعہ شہر کے ایم آئی جی تھانہ علاقہ کا ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق ویڈیو 2 دن پہلے کی بتائی جا رہی ہے۔ فی الحال پولیس نے لڑکیوں کے خلاف مقدمہ درج کرکے تلاش شروع کردی ہے۔ ویسے یہ پہلا معاملہ نہیں ہے کیونکہ اس سے پہلے بھی اندور سے کئی ویڈیو سامنے آچکے ہیں۔

اب ہماری امید صرف یہ ہے کہ اندور جو ہر میدان میں جیت رہا ہے کم از کم پب کلچر کے معاملے میں پیچھے رہ جائے۔ تاکہ ایسی شرمناک ویڈیوز سے اندوری کلچر پر کوئی رعایت نہ ہو۔