Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

اندرون مہاراشٹر کوئی ریل سفر نہیں ہوگا، تمام ٹکٹ منسوخ کیے جائیں گے : وزارت ریلوے

IMG_20190630_195052.JPG

ممبئی: 22 مئی (ورق تازہ نیوز) مہاراشٹر کے اندر ٹرینوں کے ذریعے سفر کرنے کے خواہاں مسافروں کو ایسا کرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔ جمعرات کی شام وزارت ریلوے نے ایک نوٹیفکیشن میں کہا کہ یکم جون سے مہاراشٹر کے اندر انٹر ڈسٹرکٹ ٹرین کے سفر کی اجازت نہیں ہوگی۔

نوٹیفیکیشن میں کہا گیا ہے کہ جن مسافروں کے ابتدائی اور اختتامی اسٹیشن مہاراشٹر میں ہیں ، ان کے ٹکٹ منسوخ کردیئے جائیں گے۔

‘مہاراشٹرا حکومت نے ریلوے کو مطلع کیا ہے کہ ریاست مہاراشٹر میں ہی ضلعوں میں سفر ممنوع ہے۔ لہذا ، یہ مطلوب ہے کہ مہاراشٹر کے اندر آنے والے اور ختم ہونے والے اسٹیشنوں کے آنے والے تمام مسافروں کے ٹکٹ منسوخ کردیئے جائیں اور منسوخی کے اخراجات میں کٹوتی کیے بغیر پوری رقم کی واپسی دی جائے۔

اگلے احکامات تک مہاراشٹر میں بین ریاستی بکنگ کی اجازت نہ دی جائے۔ ‘تاہم ، مہاراشٹر سے باہر سفر کرنے کے خواہشمند مسافروں کو سفر کی اجازت ہوگی۔

ہندوستانی ریلوے یکم جون سے ہندوستان بھر میں 200 مسافر ٹرینوں کا کام شروع کرے گی۔ ان ٹرینوں کو شرمک اسپیشل ٹرینوں کے ساتھ ساتھ چلائیں گے جو تارکین وطن مزدوروں کو نکالنے کے لئے استعمال ہو رہی ہیں۔

پہلے کے حکم کے مطابق ، ٹکٹوں کی بکنگ جمعرات کی صبح شروع ہوئی تھی اور یہ صرف ہندوستانی ریل کیٹرنگ ٹورازم کارپوریشن (آئی آر سی ٹی سی) کی ویب سائٹ پر دستیاب تھے۔

تاہم ، جمعرات کی شام دیر گئے ، ریلوے بورڈ نے کہا کہ جمعہ کے روز بکنگ کاؤنٹرز ، مشترکہ خدمت مراکز محفوظ ٹکٹوں کی بکنگ کے لئے کھلیں گے۔ زونل ریلوے ضرورت کے مطابق کھولنے والے کاؤنٹرز کی تعداد کا فیصلہ کرے گا۔