حیدرآباد:(ایجنسیز)حیدرآبادی ریپر روحان ارشد جنہوں نے چند سال قبل اپنے ریپ گانےّ میاں بھائی سے انٹرنیٹ پر دھوم مچا دی، حال ہی میں انہوں نے موسیقی چھوڑنے کا اعلان کیا۔ انہوں نے یوٹیوب پر ایک ویڈیو شیئر کیا اور اعلان کیا کہ انہوں نے میوزک انڈسٹری کو چھوڑنے کا اعلان کیا جب انہیں معلوم ہوا کہ یہ اسلام میں ’حرام‘ (ممنوع) ہے۔

ریپر نے 11 نومبر کو اپنے یوٹیوب چینل پر روحان ارشد آفیشل کے نام سے ایک ویڈیو شیئر کی۔ روحان نے اپنی یوٹیوب ویڈیو میں کہا کہ اس نے اللہ کی طرف سے "ہدایت” اور "اشارہ” کے مطابق بڑا فیصلہ کیا ہے۔

میں اپنے فیصلے سے خوش ہوں اور اس کے بارے میں کبھی دوسرا خیال نہیں آیا۔ میں اپنے آپ کو موسیقی سے متعلق کچھ کرنے سے روکوں گا۔ میں جانتا ہوں کہ موسیقی اسلام میں گناہ ہے۔ میرے پاس بس ایسا کرنے کا جذبہ اور جذبہ تھا، اس لیے میں نے اس کا تعاقب کیا۔ میں شکرگزار ہوں کہ موسیقی نے مجھے ایک کیریئر اور شہرت بنانے میں مدد کی ہے، "روحان کو ویڈیو میں یہ کہتے ہوئے سنا جا سکتا ہے۔مجھے یقین ہے کہ خدا میری زندگی میں کچھ کرنے میں مدد کرے گا۔ لیکن میں یوٹیوب پر مواد اپ لوڈ کرنا نہیں چھوڑوں گا،‘‘

https://www.youtube.com/watch?v=E8KC6XD3Gv4

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔