اسد اللہ خان جونیئر کالج کے 5 کھلاڑیوں کا ڈسٹرکٹ شوٹنگ بال ٹیم کےلئےانتخابسولاپور میں 9 دسمبر کو ڈسٹرکٹ شوٹنگ بال ٹیم کے لیے سلیکشن ٹرائل کا انعقاد کیا گیا۔ مختلف کالجوں کے کھلاڑیوں نے سلیکشن ٹرائلز میں حصہ لیا۔ ان میں سے ڈاکٹر اسد اللہ خان جونیئر کالج کے 5 طلباء کو ٹیم میں منتخب کیا گیا اور وہ لاتور میں 18 دسمبر سے شروع ہونے والے ریاستی سطح کے ٹورنامنٹ میں کھیلیں گے۔ یہ کالج کے شعبہ کھیل کی مسلسل کامیابی ہے کہ 3 سال سے طلباء منتخب ہو رہے ہیں اور ضلع کے ساتھ ساتھ ریاستی ٹیموں کے لیے کھیل رہے ہیں۔ طلباء کے ساتھ ساتھ کالج مختلف کھیلوں میں پیشہ ور کھلاڑیوں کو تیار کرنے پر زیادہ توجہ دے رہا ہے۔ بالخصوص شعبہ کھیل کی سربراہ بشریٰ علیم نے طلباء کو کھیلوں کے لیے تیار کرنے کے لیے اضافی کوششیں کیں۔ وہ انڈر 19 لڑکیوں کی ٹیم کے لیے بھی ٹیم منیجر کے طور پر مقرر کی گئی ہیں۔
انتخاب حسب ذیل ہیں،
ابرار نلبند (12ویں) نائب کپتان انڈر 17 ٹیم،
صدیقی اے کریم (12ویں) انڈر 19 ٹیم،
ہیرا پور معین
اور شیخ عاصم انڈر 17 ٹیم۔ منتخب طلباء کی رہنمائی اور حوصلہ افزائی کرتے ہوئےڈاکٹر اسد اللہ خان ،پرنسپل سعد اللہ خان اور ٹرسٹی عباد اللہ خان نےطلباء کو لگاتار محنت سے آگے بڑھنے کے لئے ہر ممکن تعاون دینے کا یقین دلایا۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔