اتراکھنڈ: ریاستی حکومت جوشی مٹھ کے زمین بوس ہونے کے خدشہ سے پریشان

480

چمولی: اتراکھنڈ کے جوشی مٹھ میں لینڈ سلائیڈنگ کی وجہ سے تباہ شدہ مکانات کا جائزہ لینے کے لیے ریاستی حکومت کے افسران کی ایک ٹیم نے جائے وقوع کا معائنہ کیا اور جائزہ لیا۔ افسران نے جوشی مٹھ کے بحران زدہ مارواڑی علاقے کا بھی جائزہ لیا۔ کئی گھروں پر دراڑیں پائی گئیں۔ چمولی ضلع انتظامیہ کے سینئر افسران کی ایک ٹیم نے اتوار کو جوشی مٹھ شہر کے مارواڑی وارڈ میں گھر گھر جا کر لینڈ سلائیڈنگ کی صورتحال کا جائزہ لیا۔

جہاں کئی گھروں میں دراڑیں پڑ گئی ہیں۔ جن گھروں میں دراڑیں پڑی ہیں انہیں فوری طور پر منتقل کرنے کی ہدایات دی گئی ہیں اور ان پر عملدرآمد کیا جا رہا ہے۔

دریں اثنا دہرادون سے موصولہ اطلاعات کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی نے وزیر اعلیٰ پشکر سنگھ دھامی سے فون پر جوشی مٹھ، اتراکھنڈ میں لینڈ سلائیڈنگ کی وجہ سے پیدا ہونے والی صورتحال کے بارے میں تازہ ترین صورتحال کے بارے میں دریافت کیا۔ خود پشکر دھامی نے اتوار کو میڈیا کو ایک غیر رسمی بات چیت میں یہ اطلاع دی۔

انہوں نے بتایا کہ وزیراعظم نے فون پر تفصیلی معلومات لی اور پوچھا کہ کتنے لوگ اس سے متاثر ہوئے ہیں، کتنا نقصان ہوا اور لوگوں کی نقل مکانی کے لیے کیا کیا جا رہا ہے۔ پشکر دھامی نے کہا کہ وزیر اعظم نے جوشی مٹھ کو بچانے کے لیے ہر ممکن مدد کی یقین دہانی کرائی ہے۔