• 425
    Shares

ناندیڑ: 13اگست (ورق تازہ نیوز) آندھرا پردیش میں شری تروپتی بالاجی دیوستھان کی ایک منفرد عالمی اہمیت ہے۔ ضلع ناندیڑ اور مراٹھواڑہ سے ہزاروں عقیدت مند وہاں جاتے ہیں۔ عقیدت مندوں نے مطالبہ کیا تھاکہ ناندیڑ سے تروپتی کے لیے ہوائی سروس ہونی چاہیے۔ ضلع کے سرپرست وزیر اشوک راو¿ چوہان اس کے لیے سخت کوشاں تھے ۔اور ان کی کوششیں کامیاب رہی ہیں اور اب ناندیڑ-تروپتی براہ حیدرآبادہوائی سروس چلے گی ۔شری گروگووند سنگھ جی ہوائی اڈہ 2008 میں ناندیڑ میں گرو تا گدی دور میں بنایا گیا تھا۔

اس ہوائی اڈے پر نائٹ لینڈنگ دستیاب ہے۔ فی الحال ناندیڑ ممبئی ، دہلی ، حیدرآباد ، امرتسر اور کولہا پور سے ہوائی راستے سے منسلک ہے۔ تروپتی نے اب اس میں اضافہ کر دیا ہے۔ ناندیڑ سے تروپتی جانے والے عقیدت مند کئی دنوں سے براہ راست پرواز کا مطالبہ کر رہے تھے۔

اس کے لیے سرپرست وزیر اشوک راو¿ چوہان نے ٹروجیٹ ایئر لائنز کے ساتھ بات چیت کی۔اس کے نتیجے میں ، موجودہ ایئر لائن کو تروپتی تک بڑھا دیا گیا ہے۔ فلائٹ منگل ، بدھ اور جمعرات کو تروپتی-حیدرآباد-ناندیڑ-ممبئی-کولہاپور سے روانہ ہوگی اور اسی دن تروپتی واپس آئے گی۔فلائٹ ناندیڑ سے شام 6:10 بجے روانہ ہو گی اور رات 9:10 پر تروپتی پہنچے گی۔ فلائٹ اسی دن صبح 7:05 بجے تروپتی سے روانہ ہوگی اور صبح 10:25 پر ناندیڑ پہنچے گی۔ اس کے بعد ممبئی کولہاپور کے لیے روانہ ہوجائے گی ۔اس طیارے کا کم سے کم کرایہ 3ہزار999 روپے رکھاگیا ہے۔ سرپرست وزیر اشوک راو¿ چوہان کی کوششوں کے نتیجے میں عقیدت مند اطمینان کا اظہار کر رہے ہیں۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔