ناندیڑ :23 فروری (ورق تازہ نیوز) کورونا کے پس منظر میں ایک جہاں ملک میں ہوائی پروازو ں میں کٹوتی ہورہی ہے ایسے میں ناندیڑ کے عوام کو اب روزانہ ممبئی جانے کیلئے ہوائی سروس دستیاب رہے گی ۔ اس کے ساتھ ہی ، ناندیڑ شہر 2 مارچ سے جلگاو¿ں اور احمد آباد(گجرات )سے منسلک ہوجائے گا۔کیونکہ ان شہروں کیلئے فضائی سروس شروع ہورہی ہے ۔ ناندیڑضلع کے سرپرست وزیر اشوک راو  چوہان کی مستقل کوششوں کی وجہ سے یہ نئی پرواز ناندیڑ کے لئے شروع کی جائے گی۔

ناندیڑ میں ایک اعلی معیار کا ہوائی اڈہ ہے جس میں رات کی لینڈنگ کی سہولیات ہیں۔ یہاں کے گوردوارہ کی وجہ سے ، پوری دنیا سے عقیدت مند بڑی تعداد میں ناندیڑ کے لئے آتے ہیں۔ اس سے قبل ، ناندیڑ سے ممبئی ، حیدرآباد ، ناگپور اور دہلی کے لئے پروازیں شروع کی گئیں۔ لیکن کورونا میں ایک مختصر وقفے کے بعد ، ٹرو جیٹ نے ہفتے میں تین دن منگل ، بدھ اور جمعرات کو حیدرآباد ، ناندیڑ – ممبئی اور ممبئی-ناندیڑ – حیدرآباد کے لئے پروازیں دوبارہ شروع کیں۔ناندیڑ میں ہوائی مسافروں کی بڑھتی ہوئی تعداد پر غور کرتے ہوئے  سرپرست وزیر اشوک راو چوہان نے اصرار کیا کہ ممبئی کے لئے روزانہ پروازیں ہونی چاہیے۔ اپنی پہل کے ذریعے ، ناندیڑکے عوا م اب ہفتے کے باقی چار دن یعنی پیر ، جمعہ ، ہفتہ اور اتوار کو ممبئی کے لئے پرواز کر سکیں گے۔ چار روزہ پرواز ناندیڑ سے آنے والے مسافروں کو جلگاو ں اور احمد آباد کا سفر کرنے کے قابل بھی بنائے گی۔

ٹروجیٹ کی تین روزہ ایک ہفتے کی پہلے پرواز اسی طرح باقی رہے گی ، اور باقی چار دن میں ، ٹروجیت کی پرواز احمد آباد سے صبح 9.45 بجے روانہ ہوگی اور 11 بجکر 30 منٹ پر جلگاو¿ں پہنچے گی۔ یہ پرواز جلگاو¿ں سے صبح 11.30 بجے روانہ ہوگی اور 12.45 بجے ممبئی پہنچے گی۔ یہ پرواز ممبئی سے دوپہر1.25 بجے روانہ ہوگی اور سہ پہر 3 بجے ناندیڑپہنچے گی۔یہ پرواز ناندیڑ سے سہ پہر 3.30 بجے ممبئی کے لئے روانہ ہوگی۔ یہ شام 5 بجے ممبئی ہوائی اڈے پر پہنچے گی اورشام 5.30 بجے جلگاو¿ں جائے گی۔ یہ پرواز جلگاو¿ں سے شب 7.05 بجے روانہ ہوگی اور 8.25 بجے احمد آباد پہنچے گی۔اس نئی ایئر لائن سے اب ممبئی کے لئے روزانہ پروازیں فراہم رہے گی۔ سرپرست وزیر اشوک راو¿ چوہان کی کاوشوں پر شہریوں نے اطمینان کا اظہار کیا ہے۔