اب طلباء کو 7 دن کے اندر اسکول میں ذات کا سرٹیفکیٹ مل جائے گا.

2,661

اورنگ آباد 20/ ستمبر.ریاست مہاراشٹر کے پسماندہ طبقات کے طلباء کو اب اسکول ہی میں پندرہ دنوں کے اندر کاسٹ سرٹیفکیٹ دیا جائے گا اس طرح کی اہم معلومات آج سوشل ویلفیئر کمشنر نے عثمان آباد میں دی..اگر طلباء کے پاس کوئی دستاویز اور ثبوت نہیں ہے تو ذات کی تصدیق کمیٹی ذات کا سرٹیفکیٹ جاری کرے گی۔ کمشنر نے کہا کہ ریاست میں سیوا پکھواڑا کے موقع پر یہ سہولت فراہم کی جارہی ہے۔

مہاراشٹر حکومت کے اس فیصلہ کا آل انڈیا مسلم او بی سی آرگنائزیشن کے قومی صدر شبیر احمد انصاری نے خیر مقدم کرتے ہوئے کہا کہ اب ہماری ذمہ داری ہے کہ ہم زیادہ سے زیادہ اس اسکیم کا فائدہ اٹھائیں اور دوسروں کو بھی اس کی معلومات دیں. واضح رہے کہ آرگنائزیشن کے قومی ترجمان مرزا عبدالقیوم ندوی نے تعلیمی سال کے آغاز میں اورنگ آباد شہر کے مختلف علاقوں میں پندرہ دنوں تک دستاویزات کی تکمیل اور کاسٹ سرٹیفکیٹ کے لیے درکار دستاویزات کی رہنمائی کی تھی..

انہوں نے یہ بھی کہا کہ اسکول اور کالج کے طلبہ کو کاسٹ سرٹیفکیٹ دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ ریاستی سماجی بہبود کے کمشنر ڈاکٹر پرشانت نارنوارے نے عثمان آباد میں بتایا کہ آج سے پوری ریاست میں اس کا نفاذ شروع ہو گیا ہے۔طلباء کے بہت سے سرٹیفکیٹ اسکول میں موجود ہیں، اس لیے ذات کی تصدیق کمیٹی اسکول جائے گی اور طلباء کی درخواستیں قبول کرے گی اور دستاویزات کو مکمل کرنے کے بعد، وہ اسکول جائیں گی اور طلباء کو ذات کا سرٹیفکیٹ اور جواز کا سرٹیفکیٹ دے گی۔

صرف 7 دن، اس لیے طلبہ کا رش نہیں ہوگا۔ اگر طلباء کے پاس کوئی دستاویز اور ثبوت نہیں ہے تو ذات کی تصدیق کمیٹی ذات کا سرٹیفکیٹ جاری کرے گی۔ کمشنر نے کہا کہ ریاست میں سیوا پکھواڑا کے موقع پر یہ سہولت فراہم کی جارہی ہے۔طلباء و اساتذہ اور سرپرستوں کے لیے آرگنائزیشن کی جانب سے ریاست بھر میں رہنمائی کی جائے گی. اس سلسلے میں مزید رابطہ کے لیے مرزا عبدالقیوم ندوی اورنگ آباد 9325203227. اور مولانا محمد صادق ندوی سے 9422705985 پر رابطہ کیا جا سکتا ہے..