اب سردی میں بارش بھی ہوگی، ریاست کے ان علاقوں میں ہلکی بارش کی پیشگوئی

669

ممبئی:4جنوری۔( ورقِ تازہ نیوز)ممبئی سمیت ریاست میں گزشتہ کچھ دنوں سے پارہ اترا ہوا تھا۔ جس کی وجہ سے لوگ دو ماہ بعد سردی کا تجربہ کرنے کے قابل ہو گئے۔ لیکن، اب ہمیں اس موسم سرما میں بارش کا سامنا کرنا پڑے گا۔

ریاست کے بیشتر حصوں میں اگلے دو دنوں کے دوران ہلکی بارش کا امکان ہے۔ جنوب مشرقی اتر پردیش سے مغربی ودربھ تک نظام (گرت) کی وجہ سے محکمہ موسمیات نے اگلے 2 دنوں میں جنوبی مدھیہ پردیش، ودربھ، چھتیس گڑھ، شمالی مدھیہ مہاراشٹر اور مراٹھواڑہ میں الگ تھلگ مقامات پر ہلکی بارش کی پیش گوئی کی ہے۔

ممبئی کا کم سے کم درجہ حرارت 15 ڈگری تک پہنچ گیا ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ ماتھیران جو ٹھنڈی ہوا کی جگہ کے طور پر جانا جاتا ہے، کا کم از کم درجہ حرارت 18 ڈگری ہے، اس لیے ممبئی والے فی الحال ماتھیران سے زیادہ سردی محسوس کر رہے ہیں۔

ریاست کے بیشتر شہروں میں کم سے کم درجہ حرارت 15 ڈگری سے نیچے ریکارڈ کیا گیا ہے اور محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ یہی صورتحال 5 جنوری تک برقرار رہے گی۔ نئے سال میں جہاں مہاراشٹر میں سردی پڑ رہی ہے وہیں ممبئی اور کونکن میں سردی کا اثر زیادہ ہے۔ یہ اثر شمالی ہندوستان سے راجستھان، گجرات سے ہوتا ہوا کونکن تک آرہا ہے۔