• 425
    Shares

فیس بک، انسٹاگرام اور وہاٹس ایپ ڈاؤن ہونے کے دو دن بعد اب ریلائنس جیو کی سروس بھی ڈاؤن ہو گئی ہے۔ ہندوستان کے کئی حصوں سے صارفین جیو نیٹورک کے ڈاؤن ہونے کی شکایت کر رہے ہیں۔ جیو نیٹورک کے ڈاؤن کی وجہ سے صارفین کو کالنگ اور انٹرنیٹ استعمال کرنے میں مسئلہ پیش آ رہا ہے۔ اپنی پریشانی کا بیان لوگوں نے سوشل میڈیا پر کرنا شروع کر دیا ہے۔ سروس متاثر ہونے کے بعد سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹوئٹر پر کچھ ہی منٹوں میں ہیش ٹیگ جیو ڈاؤن ٹرینڈ کرنے لگا۔

 

اس دوران ہزاروں صارفین نے جیو نیٹورک ڈاؤن ہونے کی شکایت کی۔ کچھ صارفین نے لکھا کہ جیو کا نیٹورک کئی گھنٹوں سے کام نہیں کر رہا ہے۔ کچھ صارفین نے لکھا کہ فیس بک، ٹوئٹر اور انسٹاگرام کے بعد اب جیو کا نیٹورک بھی ڈاؤن ہو گیا ہے۔ ریلائنس جیو کا آفیشیل کسٹمر کیئر ہینڈل @JioCare صارفین کی شکایت سے بھری پڑی ہے۔ اس تعلق سے جیو کسٹمر افسران صارفین کی شکایت کا جواب دیتے ہوئے افسوس ظاہر کیا ہے اور کچھ گھنٹے میں اسے درست کرنے کی یقین دہانی کرائی ہے۔

جیو نیٹورک کے ڈاؤن ہونے کی شکایت سب سے پہلے آج صبح 9.30 بجے کے آس پاس درج کی گئی۔ اس کے بعد جیو نیٹورک کے ڈاؤن ہونے کی شکایت کرنے والے صارفین کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ہوا۔ جیو نیٹورک میں آئی اس گڑبڑی کے سبب ٹوئٹر پر بھی #JioDown ٹرینڈ کرنے لگا۔

خبروں کے مطابق یہ دقت جیو صارفین کے ساتھ دہلی، ممبئی، بنگلورو، اندور اور رائے پور میں آ رہی ہے۔ اس تعلق سے کمپنی نے فی الحال کوئی بیان جاری نہیں کیا ہے۔ کمپنی کا ٹوئٹر ہینڈل صارف کو بتا رہا ہے کہ کنکٹیویٹی میں دقت آ رہی ہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔