دوبئی۔آسڑیلیا کے ساتھ ٹی 20عالمی کپ کے سیمی فائنل میں 11نومبر کے روز کھیلے گئے ایک میاچ میں ماتھیوویڈ کا کیاچ چھوڑنے کے پیش نظر سوشیل میڈیاپر شدید تنقیدوں کا سامنا کرنے والے پاکستان کے تیز گیند باز حسن علی نے اتوار کی شام کو کیاچ چھوڑنے پر برسرعام معافی مانگی ہے۔

ایک مضبوط موقف کے بعد حسن علی کے ویڈ کاکیاچھوڑنے کے بعد اس میاچ میں پاکستان کو شکست ہوئی ہے‘ ویڈ جس نے کیاچ چھوڑے جانے کے بعد لگاتاتین چھکے لگائے اور ٹی 20عالمی کپ کے فائنل میں آسڑیلیا کے لئے جگہ بنائی ہے۔

دس گیندوں میں 20رن دکار تھے‘ ویڈ اور مارکوس اسٹونیس کے ساتھ ارون فنچ کے بہترین بلے بازی 2009عالمی چیمپئن ٹی 20کے خلاف 177رن کا تعقب کرنے میں مدد گار ثابت ہوئی ہے۔

ویڈ نے تیز گیند باز شاہین شاہ افراد کو ایک چھکے لگانے کی کوشش کی تھی مگر وقت پر گیند بلے پر نہیں ائی۔ تاہم اسڑیلیا کے جیت حاصل کرنے سے قبل حسن علی اس گیند کو پکڑنے میں ناکام رہے۔

اس اہم کیاچ کو چھوڑنے کے بعد حسن علی کوسوشیل میڈیا پر شدید برہمی او رتنقید وں کاسامنا کرنا پڑا ہے۔

مذکورہ 27سالہ گیند باز نے سوشیل میڈیاپر ایک معافی نامہ پوسٹ کیاہے جس میں انہو ں نے کہاکہ ”میں جانتاہوں میرے کارکردگی کی وجہہ سے آپ خوش نہیں ہے جو توقع مجھ سے کی تھی اس پر پورا نہیں اترا ہوں مگر مجھ سے زیادہ مایوس نہ رہیں۔

مجھ سے اپنی توقعات کو تبدیل نہ کریں۔ ممکنہ طور پر کرکٹ کے اعلی سطح پر پاکستان کی خدمت میں کرنا چاہتاہوں‘ لہذا سخت محنت پر واپسی ہے۔ اس حصہ نے مجھے مزیدطاقتور بنایاہے۔ آپ کے پیغامات‘ ٹوئٹس‘ کالس اوردعاؤں کاشکریہ‘ اس کی ضرورت ہے“۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔ 


اپنی رائے یہاں لکھیں