آندھراپردیش میں نئی رائل اینفیلڈ بائک میں اچانک آگ اور پھر دھماکہ : ویڈیو وائرل

کچھ دن پہلے، حیدرآباد کے اسٹارٹ اپ Pure EV کی طرف سے بنایا گیا ایک الیکٹرک سکوٹر چنئی کے قریب آگ کی لپیٹ میں آگیا تھا۔

رائل اینفیلڈ موٹر سائیکل کا پٹرول ٹینک پھٹنے کے بعد موٹر سائیکل میں آگ لگ گئی۔

آندھرا پردیش کے اننت پور ضلع میں ایک رائل اینفیلڈ موٹرسائیکل میں اچانک آگ لگ گئی اور وہ پھٹ گئی، ٹوئٹر اور دیگر سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر وائرل ہونے والی ویڈیوز میں دکھایا گیا ہے۔ واقعہ کے وقت موٹر سائیکل نئی تھی اور مندر کے باہر کھڑی تھی۔

موٹرسائیکل کے مالک روی چندر نے نئی گاڑی خریدنے کے بعد میسورو (تقریباً 387 کلومیٹر دور) سے نان سٹاپ گاڑی چلا کر گنٹیکل منڈل میں نیتی کانتی انجنیا سوامی مندر پہنچے۔

اس شخص کے مندر میں داخل ہونے کے فوراً بعد بائک میں آگ لگ گئی۔

سوشل میڈیا پر گردش کرنے والی ویڈیو میں، علاقے میں موجود لوگ حیران رہ گئے کیونکہ پہلے موٹر سائیکل میں آگ لگی اور پھر اس کا پٹرول ٹینک پھٹ گیا۔


انہوں نے گاڑی پر پانی ڈال کر آگ پر قابو پالیا۔

مقامی میڈیا کے مطابق موٹر سائیکل میں آگ لگنے کی وجہ ابھی تک معلوم نہیں ہو سکی۔ رپورٹس میں مزید کہا گیا ہے کہ واقعے کی وجہ سے کوئی جانی نقصان نہیں ہوا ہے۔

یہ ان نادر واقعات میں سے ایک ہے جب ایک رائل اینفیلڈ موٹر سائیکل – جسے بلٹ بھی کہا جاتا ہے – جو پیٹرول پر چلتی ہے، میں آگ لگ گئی۔

کچھ دن پہلے، حیدرآباد اسٹارٹ اپ Pure EV کی طرف سے بنایا گیا ایک الیکٹرک سکوٹر چنئی کے قریب آگ کی لپیٹ میں آ گیا، جس سے EVs کی حفاظت کے بارے میں خدشات پیدا ہوئے۔

منجمپکم میں ماتھر ٹول پلازہ کے قریب پیش آنے والے اس واقعے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

ویڈیو میں اسکوٹر سے دھواں اٹھتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

28 مارچ کو، سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو میں پونے میں اولا کے S1 الیکٹرک سکوٹر کو آگ لگتی ہوئی دکھائی گئی۔ واقعہ کے وقت گاڑی سڑک کے کنارے کھڑی تھی۔

اس سے کچھ دن پہلے، تمل ناڈو کے ویلور میں ایک اوکیناوا دو پہیہ گاڑی میں آگ لگ گئی۔