آئی پی ایل 2023:امان خان کیلئے شاردول ٹھاکور نظر انداز کر دیا گیا, شریاس ایر کے ساتھ ہے خاص تعلق

1,286

انڈین پریمیئر لیگ کے 2023 سیزن میں ایک بار پھر ٹیموں میں تبدیلی دیکھنے کو ملے گی۔ آئی پی ایل 2023 کے لیے منی نیلامی ہونے جا رہی ہے اور 15 نومبر تمام فرنچائزز کے لیے اپنے برقرار اور جاری کردہ کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان کرنے کی آخری تاریخ ہے۔

اس نیلامی سے پہلے کچھ ٹیمیں ٹریڈنگ ونڈو کے ذریعے کچھ کھلاڑیوں کو اپنے بیڑے میں لے جا رہی ہیں اور کولکتہ نائٹ رائیڈرز نے برتری حاصل کر لی ہے۔ گجرات ٹائٹنز سے لیوک فرگوسن اور رحمن اللہ گرباز کو ٹرینڈ کرنے کے بعد کولکتہ نے دہلی کیپٹلس سے شاردول ٹھاکر کو شامل کیا۔

جہاں ڈی سی نے شاردول کو KKR کو بیچ دیا، وہ 24 سالہ امان خان کو کولکتہ سے ملا۔ شاردول اس وقت ہندوستانی ٹیم کے ساتھ نیوزی لینڈ کے دورے پر ہیں۔ انہیں وہاں ہونے والی ون ڈے سیریز کے لیے ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔

دہلی کیپٹلس نے آئی پی ایل 2022 کی نیلامی میں ان کے لیے 10.75 کروڑ روپے ادا کیے ہیں۔ اب دہلی نے شاردول کی تجارت کرکے آئی پی ایل 2023 منی آکشن کے لیے پرس کی رقم میں 10.75 کروڑ کا اضافہ کیا ہے۔ چنئی سپر کنگز، گجرات ٹائٹنز اور پنجاب کنگز بھی شاردول کو اپنی ٹیم میں لینے کی کوشش کر رہے تھے لیکن کولکتہ جیت گیا۔ آئی پی ایل 2022 میں شاردول نے 14 میچوں میں 15 وکٹیں حاصل کیں۔ انہوں نے 120 رنز بھی بنائے۔

دہلی نے شاردول کی جگہ KKR کے امان خان کو لے لیا۔ خان کون ہے؟ 25 سالہ امان کو کے کے آر نے آئی پی ایل 2022 کی نیلامی میں 20 لاکھ روپے میں سائن کیا تھا۔ امان خان ممبئی سے تعلق رکھنے والے آل راؤنڈر ہیں اور ان کے والد چاہتے تھے کہ وہ فاسٹ بولر بنیں۔ ایک حادثہ پیش آیا اور ان کی ٹانگ میں چوٹ آئی لیکن انہوں نے اگلے روز انڈر 14 مقامی ٹورنامنٹ میں میدان سنبھالا اور 60 رنز بنائے۔

کوچ پروین امرے نے ان کے عزم کو دیکھا اور انہیں اگلے میچ میں چوتھے نمبر پر بیٹنگ کے لیے بھیجا، جو آہستہ آہستہ ٹیم کے اوپنر بن گئے۔ انہیں کوچ بہار ٹرافی میں موقع ملا، ممبئی کی انڈر 19 ٹیم میں جگہ حاصل کی، لیکن چوٹ کی وجہ سے انہیں دستبردار ہونا پڑا۔ امان نے ممبئی کے لیے 2020-21 میں وجے ہزارے ٹرافی میں اپنا سینئر ڈیبیو کیا۔ انہوں نے کرناٹک کے خلاف چھٹے نمبر پر آتے ہوئے 18 گیندوں پر 25 رنز بنائے۔ انہوں نے 2021-22 کے سیزن میں سید مشتاق علی ٹرافی میں پانچ میچوں میں ممبئی کی نمائندگی کی۔

انہوں نے چھ سال قبل آئی پی ایل کے لیے ٹرائل دیا تھا۔ 2018 میں، انہوں نے ممبئی ٹی ٹوئنٹی لیگ میں 47 گیندوں پر 85 رنز بناتے ہوئے چھ چوکے اور چھ چھکے لگائے۔ اس اننگز کے دوران انہوں نے شریاس ایر کے ساتھ 127 رنز کی شراکت داری کی۔